Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.17559/TV-20140402074657

Utjecajni faktori uporabne kvalitete održavanja vozila

Dragana Velimirović orcid id orcid.org/0000-0002-5638-3165 ; High Business School of Professional studies "Čačak", Gradski park 2, 11080 Belgrade, Serbia
Čedomir Duboka orcid id orcid.org/0000-0003-2944-2278 ; Faculty of Mechanical Engineering, University of Belgrade, Kraljice Marije 16,11000 Belgrade, Serbia
Predrag Damnjanović ; Faculty of Business Economics and Entrepreneurship, Mitropolita Petra 8, 11000 Belgrade, Serbia


Puni tekst: engleski pdf 725 Kb

str. 1431-1438

preuzimanja: 489

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 725 Kb

str. 1431-1438

preuzimanja: 351

citiraj


Sažetak

Mnogi proizvođači danas, a među njima proizvođači automobila kao tipičan primjer, uviđaju značaj postprodajnih usluga i implementiraju ih u svoju osnovnu ponudu. Održavanje vozila je primjer ovih usluga. Razlozi su višestruki, a da bi se oni postigli potrebno je da se prvenstveno osigura njihova visoka kvaliteta. Upravo iz tog razloga je pokrenuto istraživanje prikazano u ovom radu čiji je osnovni cilj bio da se utvrde faktori kvalitete postprodajnih usluga u automobilskoj industriji. U radu je prikazan postupak i rezultati istraživanja, imenovano je devet faktora kvalitete i utvrđena je njihova značajnost. Smatra se da bi ovi rezultati mogli olakšati upravljanje kvalitetom usluga u autoservisima, jer bi rukovodstvo prvenstveno analiziralo i unapređivalo one segmente koje su korisnici procijenili kao najznačajnije.

Ključne riječi

faktori kvalitete; održavanje vozila; postprodajne usluge; uporabna kvaliteta

Hrčak ID:

167504

URI

https://hrcak.srce.hr/167504

Datum izdavanja:

13.10.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.906 *