hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

RELIGIJSKA DIMENZIJA INTERKULTURALNOG OBRAZOVANJA: STANJE I PERSPEKTIVE

Ksenija Rukavina Kovačević ; Katehetski ured Riječke nadbiskupije, Rijeka, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (34 MB) str. 145-155 preuzimanja: 198* citiraj
APA 6th Edition
Rukavina Kovačević, K. (2016). RELIGIJSKA DIMENZIJA INTERKULTURALNOG OBRAZOVANJA: STANJE I PERSPEKTIVE. Život i škola, LXII (2), 145-155. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/179033
MLA 8th Edition
Rukavina Kovačević, Ksenija. "RELIGIJSKA DIMENZIJA INTERKULTURALNOG OBRAZOVANJA: STANJE I PERSPEKTIVE." Život i škola, vol. LXII, br. 2, 2016, str. 145-155. https://hrcak.srce.hr/179033. Citirano 23.06.2021.
Chicago 17th Edition
Rukavina Kovačević, Ksenija. "RELIGIJSKA DIMENZIJA INTERKULTURALNOG OBRAZOVANJA: STANJE I PERSPEKTIVE." Život i škola LXII, br. 2 (2016): 145-155. https://hrcak.srce.hr/179033
Harvard
Rukavina Kovačević, K. (2016). 'RELIGIJSKA DIMENZIJA INTERKULTURALNOG OBRAZOVANJA: STANJE I PERSPEKTIVE', Život i škola, LXII(2), str. 145-155. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/179033 (Datum pristupa: 23.06.2021.)
Vancouver
Rukavina Kovačević K. RELIGIJSKA DIMENZIJA INTERKULTURALNOG OBRAZOVANJA: STANJE I PERSPEKTIVE. Život i škola [Internet]. 2016 [pristupljeno 23.06.2021.];LXII(2):145-155. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/179033
IEEE
K. Rukavina Kovačević, "RELIGIJSKA DIMENZIJA INTERKULTURALNOG OBRAZOVANJA: STANJE I PERSPEKTIVE", Život i škola, vol.LXII, br. 2, str. 145-155, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/179033. [Citirano: 23.06.2021.]

Sažetak
Život u multikulturalnom, multinacionalnom i multireligijskom kontekstu stvarnost je današnjice. U ovom se radu daje presjek razvoja religijske dimenzije interkulturalnog obrazovanja u javnim školama od njezina uvođenja, na razini mjera obrazovne politike i preporuka Vijeća Europe, do njezine implementacije u školskom kontekstu na temelju primjera dobre prakse i rezultata relevantnih međunarodnih istraživanja, sa zaključnim osvrtom na postojeće stanje i buduće mjere razvoja u hrvatskom školskom sustavu. Sva dosadašnja međunarodna istraživanja ukazala su na potrebu boljeg osposobljavanja učenika u pogledu razumijevanja religijske raznolikosti u svijetu, ali i učitelja i nastavnika u podizanju kvalitete nastave o tim temama. Riječ je o izazovnom zadatku koji od kreatora obrazovnih politika traži suočavanje s novim interkulturalnim i međureligijskim izazovima i potrebama, a od učitelja i nastavnika nove pristupe i metode. I pred hrvatskim društvom, na svim njezinim relevantnim instancama, stoje isti izazovi i zadatci s čime se ono treba ozbiljno i trezveno uloviti u koštac.

Ključne riječi
Hrvatska; identitet; interkulturalno obrazovanje; religija; Vijeće Europe

Hrčak ID: 179033

URI
https://hrcak.srce.hr/179033

[engleski] [njemački]

Posjeta: 500 *