Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.17559/TV-20160308210632

Pouke za ICT studente iz intenzivnih obrazovnih iskustava u multinacionalnom okruženju

Luis Fernández orcid id orcid.org/0000-0003-0778-0073 ; Universidad de Alcalá, Department of Computer Sciences, Ctra. Madrid-Barcelona, km. 33,6, 28871 Alcála de Henares, Madrid, Spain
José Amelio Medina orcid id orcid.org/0000-0003-3359-4952 ; Universidad de Alcalá, Department of Computer Sciences, Ctra. Madrid-Barcelona, km. 33,6, 28871 Alcála de Henares, Madrid, Spain
María Teresa Villalba de Benito orcid id orcid.org/0000-0003-0443-5979 ; Universidad Europea de Madrid, Department of Computer Science, C/Tajo s/n, 28673 Villaviciosa de Odón, Madrid, Spain
Sanjay Misra orcid id orcid.org/0000-0002-3556-9331 ; Atilim University, Ankara, Turkey / Covenant University, Canaanland, Ota, Nigeria


Puni tekst: hrvatski pdf 953 Kb

str. 1071-1078

preuzimanja: 649

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 953 Kb

str. 1071-1078

preuzimanja: 367

citiraj


Sažetak

Stvarna internacionalizacija obrazovanja je trenutni izazov za studente, nastavnike i sveučilišta u Europi nakon provedbe EHEA (područja Europskog visokog obrazovanja). Program Erasmus je odigrao ključnu ulogu u izlaganju zainteresiranih za europsku internacionalizaciju. Iako se često analiziraju velike globalne brojke programa, važno je proučavati učinke sudjelovanja u programima razmjene na studente i nastavnike. Intenzivni programi Erasmusa omogućuju bolji uvid u svakodnevna iskustva učenika. U ovom članku analiziramo učinke intenzivnih međunarodnih programa na iskustva i stavove sudionika koji se odnose na međunarodna i multikulturalna okruženja. Podaci za analizu prikupljeni su od ICT studenata uključenih u intenzivne multinacionalne programe. Rezultati dobiveni od 125 studenata analizom upitnika provedenih prije i poslije sudjelovanja pokazuju zanimljive prednosti sudjelovanja u intenzivnim iskustvima prije započimanja dužih i izazovnijih aktivnosti: osjećaju se više motivirani da u inozemstvu ostanu na studiju ili na profesionalnom radu tijekom cijelog semestra, s manje brige o tome kako raditi u multikulturalnim okruženjima, s povećanim samopouzdanjem, itd.

Ključne riječi

Bolonjski proces; informacijske baze; Program Erasmus; studenti u informatici; studijski uvjeti; sustav visokog obrazovanja

Hrčak ID:

185444

URI

https://hrcak.srce.hr/185444

Datum izdavanja:

31.7.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.857 *