hrcak mascot   Srce   HID

Professional paper

Procesna drama kao učinkovit pristup u postizanju odgojnih ishoda u suvremenoj osnovnoj školi

Maša Rimac Jurinović ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Fulltext: croatian, pdf (192 KB) pages 53-72 downloads: 1.840* cite
APA 6th Edition
Rimac Jurinović, M. (2016). Procesna drama kao učinkovit pristup u postizanju odgojnih ishoda u suvremenoj osnovnoj školi. Hrvatski, 14 (1), 53-72. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/191853
MLA 8th Edition
Rimac Jurinović, Maša. "Procesna drama kao učinkovit pristup u postizanju odgojnih ishoda u suvremenoj osnovnoj školi." Hrvatski, vol. 14, no. 1, 2016, pp. 53-72. https://hrcak.srce.hr/191853. Accessed 15 May 2021.
Chicago 17th Edition
Rimac Jurinović, Maša. "Procesna drama kao učinkovit pristup u postizanju odgojnih ishoda u suvremenoj osnovnoj školi." Hrvatski 14, no. 1 (2016): 53-72. https://hrcak.srce.hr/191853
Harvard
Rimac Jurinović, M. (2016). 'Procesna drama kao učinkovit pristup u postizanju odgojnih ishoda u suvremenoj osnovnoj školi', Hrvatski, 14(1), pp. 53-72. Available at: https://hrcak.srce.hr/191853 (Accessed 15 May 2021)
Vancouver
Rimac Jurinović M. Procesna drama kao učinkovit pristup u postizanju odgojnih ishoda u suvremenoj osnovnoj školi. Hrvatski [Internet]. 2016 [cited 2021 May 15];14(1):53-72. Available from: https://hrcak.srce.hr/191853
IEEE
M. Rimac Jurinović, "Procesna drama kao učinkovit pristup u postizanju odgojnih ishoda u suvremenoj osnovnoj školi", Hrvatski, vol.14, no. 1, pp. 53-72, 2016. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/191853. [Accessed: 15 May 2021]

Abstracts
Cilj je rada predstaviti procesnu dramu kao učinkoviti pristup u postizanju odgojnih ishoda suvremene osnovne škole. Svrha je osnovne škole da uz obrazovanje učenika i odgaja, stoga posebnu pozornost treba posvetiti satima razrednih odjela. Zbog preopterećenosti učenika, ali i drugačijih potreba suvremenih generacija postaje nužno tragati za drugačijim, njima prihvatljivijim, a opet učinkovitim pristupima. Jedan od takvih pristupa svakako jest procesna drama, ali i dramski odgoj općenito. U ovom se radu objašnjavaju pojmovi dramskoga odgoja i procesne drame. Daje se prikaz strukture procesne drame i njezinih obilježja. Osim teorijskoga prikaza, daje se i primjer jedne održane radionice s detaljnim popisom i opisom dramskih aktivnosti učenika. U nastavku rada predstavljaju se rezultati ankete kojima se ispitivao stav učenika o dramskim igrama i tehnikama korištenim u radionicama. Dobiveni rezultati potvrđuju da se takva nastava može uspješno izvoditi.

Keywords
dramski odgoj; odgojni ciljevi; procesna drama; sati razrednih odjela

Hrčak ID: 191853

URI
https://hrcak.srce.hr/191853

Visits: 2.347 *