Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Čimbenici učinkovitosti škola

Antea Čilić ; Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru


Puni tekst: hrvatski PDF 745 Kb

preuzimanja: 641

citiraj


Sažetak

Učinkovitost je škola kao područje istraživanja poznato još od šezdesetih godina prošloga stoljeća. Ključni je cilj istraživača učinkovitih škola identificirati čimbenike učinkovitosti škola, odnosno spoznati koje kriterije škola treba zadovoljiti da bi bila učinkovita. Glavna je svrha rada utvrditi doprinos čimbenika: vođenje, školska klima, praćenje i ocjenjivanje učeničkoga napretka i uključenost roditelja u ukupnu učinkovitost. Rezultati su pokazali kako svi ispitani čimbenici pridonose općoj učinkovitosti škola, ali su dimenzije školska klima i vođenje procijenjene kao one koje imaju najveći doprinos.

Ključne riječi

učinkovitost škola; vođenje; školska klima; praćenje i ocjenjivanje učeničkoga napretka; uključenost roditelja

Hrčak ID:

199698

URI

https://hrcak.srce.hr/199698

Datum izdavanja:

16.4.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.689 *