hrcak mascot   Srce   HID

Review article

(Ne)vjerodostojnost medijske reprezentacije kulture: od političke manipulacije do strategije skandala

Nina Ožegović

Fulltext: croatian, pdf (357 KB) pages 2101-2114 downloads: 417* cite
APA 6th Edition
Ožegović, N. (2018). (Ne)vjerodostojnost medijske reprezentacije kulture: od političke manipulacije do strategije skandala. In medias res, 7 (13), 2101-2114. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/205780
MLA 8th Edition
Ožegović, Nina. "(Ne)vjerodostojnost medijske reprezentacije kulture: od političke manipulacije do strategije skandala." In medias res, vol. 7, no. 13, 2018, pp. 2101-2114. https://hrcak.srce.hr/205780. Accessed 5 Dec. 2021.
Chicago 17th Edition
Ožegović, Nina. "(Ne)vjerodostojnost medijske reprezentacije kulture: od političke manipulacije do strategije skandala." In medias res 7, no. 13 (2018): 2101-2114. https://hrcak.srce.hr/205780
Harvard
Ožegović, N. (2018). '(Ne)vjerodostojnost medijske reprezentacije kulture: od političke manipulacije do strategije skandala', In medias res, 7(13), pp. 2101-2114. Available at: https://hrcak.srce.hr/205780 (Accessed 05 December 2021)
Vancouver
Ožegović N. (Ne)vjerodostojnost medijske reprezentacije kulture: od političke manipulacije do strategije skandala. In medias res [Internet]. 2018 [cited 2021 December 05];7(13):2101-2114. Available from: https://hrcak.srce.hr/205780
IEEE
N. Ožegović, "(Ne)vjerodostojnost medijske reprezentacije kulture: od političke manipulacije do strategije skandala", In medias res, vol.7, no. 13, pp. 2101-2114, 2018. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/205780. [Accessed: 05 December 2021]

Abstracts
Rad analizira medijsku reprezentaciju kulturnih sadržaja u Hrvatskoj u doba tranzicije s posebnim naglaskom na selektivnost i ideološku obojenost, te tržišnu uvjetovanost tih sadržaja u masovnim tiskanim medijima. Rad utvrđuje da proces preoblikovanja medijskih sadržaja prolazi kroz tri faze, te da svaka faza donosi nove modele, mehanizme i načela u prezentiranju kulture na stranicama tiska. Ti novi modeli kreću se od modela političke manipulacije kulturnim sadržajima i sotonizacije pojedinca preko strategije skandala do medijske inscenacije i teatralizacije zbilje što utječe na (ne)vjerodostojnost informacija i kreiranje javnog mnijenja.

Keywords
mediji; tranzicija; modeli reprezentacije; profit; politička manipulacija; trivijalizacija sadržaja

Hrčak ID: 205780

URI
https://hrcak.srce.hr/205780

[english]

Visits: 755 *