Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

VRJEDNOVANJE KRASNOSLOVA U VIŠIM RAZREDIMA OSNOVNE ŠKOLE

Vesna Vujić ; OŠ Trpinja, Velika 2, 32224 Trpinja


Puni tekst: hrvatski pdf 233 Kb

str. 101-106

preuzimanja: 8.235

citiraj


Sažetak

Krasnoslovu se u našim školama različito pristupa, a počesto se svodi na učenje pjesmice napamet. Autorica u ovome članku daje kratak pregled nastavnih tema u kojima se obrađuje krasnoslov te pokazuje mogući pristup, ostvaren na satu, koji može pomoći učenicima da razumiju i prepoznaju govorne vrjednote, snažno dožive poruku pjesme i iskažu svoj unutarnji svijet kroz pjesnikove riječi. Pri tome se učenici vrlo uspješno osposobljavaju za samovrjednovanje i vrjednovanje drugih.

Ključne riječi

krasnoslov; govorne vrjednote; vrjednovanje; samovrjednovanje

Hrčak ID:

20898

URI

https://hrcak.srce.hr/20898

Datum izdavanja:

26.11.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 9.274 *