Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

INTERNACIONALIZACIJA POSLOVANJA NA TEMELJU FRANŠIZNOGA MODELA: PRIMJER FRANŠIZE SURF ‘N’ FRIES

Nataša Rupčić orcid id orcid.org/0000-0002-9915-8881 ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, Rijeka, Hrvatska
Davor Pezdevšek


Puni tekst: hrvatski pdf 103 Kb

str. 111-126

preuzimanja: 1.076

citiraj


Sažetak

Poslovni model franšizinga jedan je od najbrže rastućih oblika poslovanja s velikim utjecajem na razvoj gospodarstva, posebno manje razvijenih država. Franšizno poslovanje ima niz prednosti u odnosu na druge oblike poslovanja. Jedna od ključnih prednosti je niži stupanj poslovnoga rizika s obzirom da se preuzima postojeći, razrađeni i uspješni poslovni model. Franšizing posebno koriste oni poduzetnici koji nisu sigurni u uspjeh vlastitoga poslovnoga modela. Franšizing je pogodan način poslovanja i za vlasnike franšize koji žele proširiti svoje poslovanje, posebno u druge države sa specifičnim poslovnim uvjetima. Ciljevi ovoga istraživanja su prikazati teorijske spoznaje o franšizi kao obliku poslovanja te analizirati franšizni sustav Surf ‘n’ Fries kao poslovni model osmišljen na jedinstvenoj metodi proizvodnje, pakiranja i posluživanja pomfrita. Svrha istraživanja je utvrditi mogućnosti primjene franšiznoga poslovanja kao načina međunarodnoga širenja hrvatskih poduzetnika.

Ključne riječi

poslovni model; franšizno poslovanje; inoviranje; intelektualno vlasništvo; franšiza Surf ‘n’ Fries.

Hrčak ID:

216539

URI

https://hrcak.srce.hr/216539

Datum izdavanja:

31.12.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.167 *