Prethodno priopćenje
Neformalno usvajanje engleskog vokabulara putem medija kao neizostavan faktor uspješnosti u formalnoj nastavi engleskog kao stranog jezika
Sara Brodarić Šegvić
orcid.org/0000-0001-7697-4547
Puni tekst: hrvatski pdf 407 Kb
str. 19-32
preuzimanja: 939
citiraj
APA 6th Edition
Brodarić Šegvić, S. (2019). Neformalno usvajanje engleskog vokabulara putem medija kao neizostavan faktor uspješnosti u formalnoj nastavi engleskog kao stranog jezika. Školski vjesnik, 68 (1), 19-32. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/230621
MLA 8th Edition
Brodarić Šegvić, Sara. "Neformalno usvajanje engleskog vokabulara putem medija kao neizostavan faktor uspješnosti u formalnoj nastavi engleskog kao stranog jezika." Školski vjesnik, vol. 68, br. 1, 2019, str. 19-32. https://hrcak.srce.hr/230621. Citirano 19.04.2024.
Chicago 17th Edition
Brodarić Šegvić, Sara. "Neformalno usvajanje engleskog vokabulara putem medija kao neizostavan faktor uspješnosti u formalnoj nastavi engleskog kao stranog jezika." Školski vjesnik 68, br. 1 (2019): 19-32. https://hrcak.srce.hr/230621
Harvard
Brodarić Šegvić, S. (2019). 'Neformalno usvajanje engleskog vokabulara putem medija kao neizostavan faktor uspješnosti u formalnoj nastavi engleskog kao stranog jezika', Školski vjesnik, 68(1), str. 19-32. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/230621 (Datum pristupa: 19.04.2024.)
Vancouver
Brodarić Šegvić S. Neformalno usvajanje engleskog vokabulara putem medija kao neizostavan faktor uspješnosti u formalnoj nastavi engleskog kao stranog jezika. Školski vjesnik [Internet]. 2019 [pristupljeno 19.04.2024.];68(1):19-32. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/230621
IEEE
S. Brodarić Šegvić, "Neformalno usvajanje engleskog vokabulara putem medija kao neizostavan faktor uspješnosti u formalnoj nastavi engleskog kao stranog jezika", Školski vjesnik, vol.68, br. 1, str. 19-32, 2019. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/230621. [Citirano: 19.04.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 379 Kb
str. 33-47
preuzimanja: 287
citiraj
APA 6th Edition
Brodarić Šegvić, S. (2019). Neformalno usvajanje engleskog vokabulara putem medija kao neizostavan faktor uspješnosti u formalnoj nastavi engleskog kao stranog jezika. Školski vjesnik, 68 (1), 19-32. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/230621
MLA 8th Edition
Brodarić Šegvić, Sara. "Neformalno usvajanje engleskog vokabulara putem medija kao neizostavan faktor uspješnosti u formalnoj nastavi engleskog kao stranog jezika." Školski vjesnik, vol. 68, br. 1, 2019, str. 19-32. https://hrcak.srce.hr/230621. Citirano 19.04.2024.
Chicago 17th Edition
Brodarić Šegvić, Sara. "Neformalno usvajanje engleskog vokabulara putem medija kao neizostavan faktor uspješnosti u formalnoj nastavi engleskog kao stranog jezika." Školski vjesnik 68, br. 1 (2019): 19-32. https://hrcak.srce.hr/230621
Harvard
Brodarić Šegvić, S. (2019). 'Neformalno usvajanje engleskog vokabulara putem medija kao neizostavan faktor uspješnosti u formalnoj nastavi engleskog kao stranog jezika', Školski vjesnik, 68(1), str. 19-32. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/230621 (Datum pristupa: 19.04.2024.)
Vancouver
Brodarić Šegvić S. Neformalno usvajanje engleskog vokabulara putem medija kao neizostavan faktor uspješnosti u formalnoj nastavi engleskog kao stranog jezika. Školski vjesnik [Internet]. 2019 [pristupljeno 19.04.2024.];68(1):19-32. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/230621
IEEE
S. Brodarić Šegvić, "Neformalno usvajanje engleskog vokabulara putem medija kao neizostavan faktor uspješnosti u formalnoj nastavi engleskog kao stranog jezika", Školski vjesnik, vol.68, br. 1, str. 19-32, 2019. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/230621. [Citirano: 19.04.2024.]
Sažetak
Srednjoškolci u Hrvatskoj imaju sve više mogućnosti za nenamjerno usvajanje engleskog jezika u izvanškolskom kontekstu uz internet, titlovane televizijske programe, pjesme i videoigre engleskog jezičnog sadržaja. U ovom radu statistički su analizirani podatci prikupljeni pomoću upitnika s ciljem uspoređivanja ocjena iz Engleskog jezika 78 srednjoškolaca i usvajanja novih engleskih riječi iz medija: nastoje li riječi razumjeti iz konteksta te koliko često provjeravaju njihovo značenje? Istražuje se i odnos uspjeha učenika i njihovog stava o utjecaju različitih medija na slučajno usvajanje engleskog vokabulara. Provedeni Hi-kvadrat testovi potvrdili su da učenici s najboljim ocjenama statistički značajno češće pristupaju novim leksičkim jedinicama nastojeći ih razumjeti iz konteksta, a također im učestalije provjeravaju značenje, te da veliku količinu engleskih riječi usvajaju putem glazbe i filmova. Svrha ovog rada jest istaknuti važnost ovakvog spontanog usvajanja engleskog vokabulara kroz medije kod hrvatskih srednjoškolaca, te skrenuti pozornost na mogućnost korištenja tih saznanja u formalnoj nastavi engleskog kao stranog jezi
Ključne riječi
engleski jezik i mediji; nastava stranih jezika; podučavanje engleskog jezika; spontano usvajanje vokabulara; strategije usvajanja vokabulara
Hrčak ID:
230621
URI
https://hrcak.srce.hr/230621
Datum izdavanja:
29.6.2019.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 2.141
*