Recenzija, Prikaz slučaja
https://doi.org/10.22210/suvlin.2019.088.11
Anita Peti–Stantić (2019) Čitanjem do (spo)razumijevanja. Od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti. Zagreb: Ljevak.
Jelena Tušek
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Puni tekst: hrvatski pdf 83 Kb
str. 291-297
preuzimanja: 955
citiraj
APA 6th Edition
Tušek, J. (2019). Anita Peti–Stantić (2019) Čitanjem do (spo)razumijevanja. Od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti. Zagreb: Ljevak.
. Suvremena lingvistika, 45 (88), 291-297. https://doi.org/10.22210/suvlin.2019.088.11
MLA 8th Edition
Tušek, Jelena. "Anita Peti–Stantić (2019) Čitanjem do (spo)razumijevanja. Od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti. Zagreb: Ljevak.
." Suvremena lingvistika, vol. 45, br. 88, 2019, str. 291-297. https://doi.org/10.22210/suvlin.2019.088.11. Citirano 18.04.2024.
Chicago 17th Edition
Tušek, Jelena. "Anita Peti–Stantić (2019) Čitanjem do (spo)razumijevanja. Od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti. Zagreb: Ljevak.
." Suvremena lingvistika 45, br. 88 (2019): 291-297. https://doi.org/10.22210/suvlin.2019.088.11
Harvard
Tušek, J. (2019). 'Anita Peti–Stantić (2019) Čitanjem do (spo)razumijevanja. Od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti. Zagreb: Ljevak.
', Suvremena lingvistika, 45(88), str. 291-297. https://doi.org/10.22210/suvlin.2019.088.11
Vancouver
Tušek J. Anita Peti–Stantić (2019) Čitanjem do (spo)razumijevanja. Od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti. Zagreb: Ljevak.
. Suvremena lingvistika [Internet]. 2019 [pristupljeno 18.04.2024.];45(88):291-297. https://doi.org/10.22210/suvlin.2019.088.11
IEEE
J. Tušek, "Anita Peti–Stantić (2019) Čitanjem do (spo)razumijevanja. Od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti. Zagreb: Ljevak.
", Suvremena lingvistika, vol.45, br. 88, str. 291-297, 2019. [Online]. https://doi.org/10.22210/suvlin.2019.088.11
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
231249
URI
https://hrcak.srce.hr/231249
Datum izdavanja:
27.12.2019.
Posjeta: 1.982
*