hrcak mascot   Srce   HID

Professional paper

CJELOŽIVOTNO UČENJE ZA ODRŽIVI RAZVOJ U STUDIJSKOM PROGRAMU/KURIKULUMU UČITELJSKOG FAKULTETA U OSIJEKU

Alma Škugor ; Učiteljski fakultet Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku

Fulltext: croatian, pdf (149 KB) pages 159-168 downloads: 2.320* cite
APA 6th Edition
Škugor, A. (2008). CJELOŽIVOTNO UČENJE ZA ODRŽIVI RAZVOJ U STUDIJSKOM PROGRAMU/KURIKULUMU UČITELJSKOG FAKULTETA U OSIJEKU. Život i škola, LIV (19), 159-168. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/24078
MLA 8th Edition
Škugor, Alma. "CJELOŽIVOTNO UČENJE ZA ODRŽIVI RAZVOJ U STUDIJSKOM PROGRAMU/KURIKULUMU UČITELJSKOG FAKULTETA U OSIJEKU." Život i škola, vol. LIV, no. 19, 2008, pp. 159-168. https://hrcak.srce.hr/24078. Accessed 18 Jun. 2021.
Chicago 17th Edition
Škugor, Alma. "CJELOŽIVOTNO UČENJE ZA ODRŽIVI RAZVOJ U STUDIJSKOM PROGRAMU/KURIKULUMU UČITELJSKOG FAKULTETA U OSIJEKU." Život i škola LIV, no. 19 (2008): 159-168. https://hrcak.srce.hr/24078
Harvard
Škugor, A. (2008). 'CJELOŽIVOTNO UČENJE ZA ODRŽIVI RAZVOJ U STUDIJSKOM PROGRAMU/KURIKULUMU UČITELJSKOG FAKULTETA U OSIJEKU', Život i škola, LIV(19), pp. 159-168. Available at: https://hrcak.srce.hr/24078 (Accessed 18 June 2021)
Vancouver
Škugor A. CJELOŽIVOTNO UČENJE ZA ODRŽIVI RAZVOJ U STUDIJSKOM PROGRAMU/KURIKULUMU UČITELJSKOG FAKULTETA U OSIJEKU. Život i škola [Internet]. 2008 [cited 2021 June 18];LIV(19):159-168. Available from: https://hrcak.srce.hr/24078
IEEE
A. Škugor, "CJELOŽIVOTNO UČENJE ZA ODRŽIVI RAZVOJ U STUDIJSKOM PROGRAMU/KURIKULUMU UČITELJSKOG FAKULTETA U OSIJEKU", Život i škola, vol.LIV, no. 19, pp. 159-168, 2008. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/24078. [Accessed: 18 June 2021]

Abstracts
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj postaje prioritet u procesu unaprjeđivanja odgoja i obrazovanja u kojemu su učitelji i odgojitelji ključni i nezaobilazni čimbenici. Iz toga je razloga opravdana implementacija sadržaja vezanih za održivi razvoj u studijske programe/kurikulume visokih učilišta.
U radu je analizirana zastupljenost neposrednih sadržaja cjeloživotnoga učenja za održivi razvoj u studijskim programima/kurikulumima Učiteljskoga fakulteta u Osijeku. Rezultati kvantitativne i kvalitativne analize ukazuju da od ukupnoga broja svih kolegija na petogodišnjem učiteljskom studiju 145, njih 53 unutar programa implementira neposredne sadržaje cjeloživotnoga učenja za održivi razvoj što je 36,55%, dok su isti na trogodišnjem predškolskom studiju implementirani u programe 28 kolegija od ukupno 46, što je 60,86%. Sadržaji studijskih programa/kurikuluma su kvalitetni, ali analiza odgovora studenata ukazuje kako su oni nedovoljno osviješteni u području održivoga razvoja i kako je nužna implementacija suvremenih metoda učenja i poučavanja te oblika rada u studijske programe preko kojih se posredno odgajaju i obrazuju predškolska djeca i učenici.

Keywords
analiza programa; cjeloživotno učenje; održivi razvoj; studenti učiteljskoga i predškolskoga studija; studijski program/kurikulum

Hrčak ID: 24078

URI
https://hrcak.srce.hr/24078

[english]

Visits: 3.522 *