Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.38190/ope.10.2.6

Zadovoljstvo studenata Tehničkog veleučilišta u Zagrebu provođenjem online nastave

Lucija Bačić ; Tehničko veleučilište u Zagrebu
Marija Krstinić ; Tehničko veleučilište u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 848 Kb

str. 34-42

preuzimanja: 753

citiraj


Sažetak

Epidemija uzrokovana virusom Covid-19 aktualizirala je potrebu za otkrivanjem različitih metoda kao i procjenom uspješnosti poučavanja „na daljinu“. Nastavnici i studenti diljem svijeta su se suočili s možda i najvećim izazovom dosad, u kratkom vremenu se prilagoditi dostupnim platformama i jednako tako prihvatiti kako prednosti tako i mane virtualne nastave. Ova epidemija je zapravo i proširila jaz između onih koji mogu pristupiti mogućnostima digitalnog učenja i onih koji su isključeni jer se nisu svi jednako uspješno prilagodili. Isto tako se mora naglasiti da dobro iskustvo online učenja nije nužno vezano uz tehnologiju koju izabiremo, već uz način na koji se nastavnici i studenti posvete tom podučavanju, pogotovo kada je riječ o učenju stranog jezika. U ovom radu provedeno je istraživanje na uzorku od 120 redovnih i izvanrednih studenata 2. godine Strojarskog odjela Tehničkog veleučilišta u Zagrebu, u travnju i svibnju 2020. godine. Ciljevi istraživanja su pokazati stupanj zadovoljstva, odnosno nezadovoljstva studenata Tehničkog veleučilišta kao i utvrditi stupanj težine savladavanja stranog jezika online nastavom. Istraživanje je provedeno anketnim upitnikom na temelju kojeg će se izračunom relativnih frekvencija utvrditi navedeni ciljevi.

Ključne riječi

online nastava; klasična nastava; učenje stranog jezika; motivacija

Hrčak ID:

248111

URI

https://hrcak.srce.hr/248111

Datum izdavanja:

17.12.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.209 *