Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.38003/sv.69.2.10

UPRAVLJANJE RAZVOJEM PEDAGOŠKIH KOMPETENCIJA

Irena Labak ; Odjel za biologiju Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku


Puni tekst: hrvatski pdf 416 Kb

str. 461-480

preuzimanja: 928

citiraj


Sažetak

Kompetencija podrazumijeva sposobnost ili stručnost pojedinca za uspješno ovladavanje različitih ciljeva. Razlikuju se opće kompetencije, prenosive i neovisne o profesiji, i specifične kompetencije koje su profesionalno ovisne. Svaki pojedinac djeluje u svojem osobnom ili profesionalnom životu koristeći se jednima i drugima. Nastavnicima za obavljanje njihova posla potrebne su brojne kompetencije koje se u radu jednim imenom nazivaju pedagoškim kompetencijama koje, kao i ostale kompetencije, nisu statične i ne mogu se u potpunosti steći tijekom inicijalnog obrazovanja, nego su vrlo dinamične i razvijaju se cijelog života. U radu je predloženo i raspravljeno kako nastavnici tijekom svojega svakodnevnog rada mogu planirati i pratiti vlastiti razvoj pedagoških kompetencija ne bi li bili pasivni sudionici vlastitoga profesionalnog razvoja. Predložen je model ponavljajućih refleksija tijekom kojih se prikupljaju povratne informacije o učinkovitosti razvoja i utvrđivanja novih potreba za daljnji razvoj.

Ključne riječi

nastavnik; povratne informacije; profesionalni razvoj; refleksija; učitelj

Hrčak ID:

249030

URI

https://hrcak.srce.hr/249030

Datum izdavanja:

29.12.2020.

Posjeta: 1.749 *