Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.32910/ep.71.6.5

TEORIJSKI I METODOLOŠKI PRISTUPI MJERENJU POVRATA OD ULAGANJA U OBRAZOVANJE

Hatidža Jahić
Alka Obadić


Puni tekst: hrvatski pdf 341 Kb

str. 657-681

preuzimanja: 566

citiraj


Sažetak

Kontinuirano ulaganje u obrazovanje je ključni čimbenik gospodarskog rasta i razvoja. Ulaganje u obrazovanje je investicija sa povratima od ulaganja te sa višestrukim pozitivnim učincima na privatnoj i društvenoj razini. Ostvarene zarade na tržištu rada predstavljaju privatne povrate od ulaganja u obrazovanje i njihovo mjerenje je u središtu znanstvene literature. Temeljni cilj ovog rada je analizirati suvremene teorijske i metodološke pristupe mjerenju povrata od ulaganja u obrazovanje, pri tom analizirajući metodologiju mjerenja, korištene pokazatelje i izvore podataka u mjerenjima povrata. Znanstveni doprinos ovog rada temelji se na sažetom i kritičkom prikazu znanstvene literature i trendova u ovom području, s osvrtom na dosad korištenu metodologiju i pokazatelje u mjerenjima povratima od ulaganja u obrazovanje.

Ključne riječi

obrazovanje; ulaganje; mjerenje; povrati od ulaganja

Hrčak ID:

249483

URI

https://hrcak.srce.hr/249483

Datum izdavanja:

5.1.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.391 *