Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

PUT DO TIMSKOGA RADA U NASTAVI

Vesna Bjedov ; Osnovna škola Franje Krežme, Osijek, Hrvatska
Ksenija Gal ; Osnovna škola Franje Krežme, Osijek, Hrvatska
Jasna Keretić Majer ; Osnovna škola Franje Krežme, Osijek, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 182 Kb

str. 41-46

preuzimanja: 3.417

citiraj


Sažetak

U hrvatskoj se pedagogiji posljednjih godina često spominju pojmovi - međupredmetna korelacija, rasterećenje učenika, učitelj kao akcijski istraživač i mnogi drugi koji, sigurno,
pridonose unaprjeđenju rada u školi.
Rad učitelja, ne samo na poučavanju već i na istraživanju vlastitoga procesa poučavanja, stalnoga učenja i korištenja znanja za vlastiti razvitak - hvale je vrijedan.
Rad u tandemu, zajednički rad više učitelja i timska nastava neke su od zaboravljenih ideja u našim školama koje zahtijevaju promjene u radu pojedinih učitelja, ali i mijenjanje organizacije rada cjelokupne škole.
U ovom radu dajemo prikaz zajedničkoga rada učiteljica hrvatskoga i engleskoga jezika na satu utvrđivanja sklonidbe imenica u petom razredu.

Ključne riječi

Hrčak ID:

25482

URI

https://hrcak.srce.hr/25482

Datum izdavanja:

6.12.2004.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.813 *