Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Politički marketing i politički sustav

Ivan Šiber ; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 253 Kb

str. 149-167

preuzimanja: 5.178

citiraj


Sažetak

U ovom radu autor daje određenje političkog marketinga i naglašava njegovu povezanost s demokratskim poretkom, prikazuje razvoj političkog marketinga od stranačkog k marketinškom konceptu, razmatra politički marketing kao svojevrsnu konstrukciju političke zbilje i analizira politički marketing u Hrvatskoj. U radu se naglašava još uvijek svojevrstan otpor političkom marketingu kod onih koji bi ga trebali koristiti, ali i neke objektivne okolnosti koje otežavaju njegovu primjenu poput nedostatka novca, nerazvijenosti javnih elektroničkih medija i još uvijek pretežno tradicionalne kulture društva, koja je više usmjerena usmenoj komunikaciji.

Ključne riječi

Hrčak ID:

27146

URI

https://hrcak.srce.hr/27146

Datum izdavanja:

28.7.2000.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 8.720 *