Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

(Ne)mogućnosti klasične liberalne teorije u suočavanju s novim komunikacijskim tehnologijama

Erma Ivoš ; Filozofski fakultet u Zadru, Zadar, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 100 Kb

str. 163-176

preuzimanja: 432

citiraj


Sažetak

Suvremeni trendovi u industriji medija (u tekstu naznačeni kao trend koncentracije, diverzifikacije, globalizacije i deregulacije), nameću pitanje o dometima klasične liberalne teorije u suočavanju s novim komunikacijskim tehnologijama. Sprega tržišta i kapitala, interesi s pozicija vlasništva i komercijalizacije sredstava masovnih komunikacija čine kontekstualni okvir rasprave o nekim ograničenjima principa klasične liberalne teorije o slobodi tiska i slobodi medija.

Ključne riječi

Hrčak ID:

32224

URI

https://hrcak.srce.hr/32224

Datum izdavanja:

6.12.1998.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.049 *