Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

PRIMJENA E-MARKETINGA U TURIZMU

Berislav Andrlić ; Veleučilište u Požegi, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 991 Kb

str. 85-97

preuzimanja: 9.658

citiraj


Sažetak

Nije nova činjenica da marketinška koncepcija čini integralni dio turističkog poslovanja. Novost je sve važnije mjesto koje Internet ima u turističkoj i ugostiteljskoj djelatnosti. U ovom radu autor pojašnjava planiranje i provedbu marketinškog programa u turizmu uslijed suvremenih trendova na tržištu. Posebna pozornost posvećuje se Internetu koji je u sektoru turističke industrije, kao uostalom i u svim drugim vrstama poslovanja, promijenio klasične načine poslovanja, te se koristi kao komunikacijski, transakcijski i distribucijski kanal. U radu će se analizirati dostupni podaci o razini korištenja marketinških mogućnosti Interneta u turističkom sektoru. Prema zadnjim istraživanjima vrijednost europskog turističkog online tržišta rapidno se povećala. Slijedom toga, bit će dane i naznake o razvojnim pravcima u budućnosti.

Ključne riječi

turizam; strategija marketinga; Internet

Hrčak ID:

38535

URI

https://hrcak.srce.hr/38535

Datum izdavanja:

28.12.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 14.161 *