Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U MARKETINGU TURISTIČKIH DESTINACIJA

Marinko Jakovljević


Puni tekst: hrvatski doc 229 Kb

str. 87-109

preuzimanja: 4.696

citiraj

Puni tekst: engleski doc 224 Kb

str. 87-109

preuzimanja: 22.446

citiraj


Sažetak

Odnosi s javnošću u marketingu i promociji turističkih destinacija u Hrvatskoj su kao dio promocijskog i komunikacijskoga miksa u značajnoj uporabi. Turističke organizacije državne, regionalne i lokalne razine koje upravljaju destinacijama troše na odnose s javnošću od 38 pa čak do 65 posto sredstava namijenjenih funkcionalnim troškovima. Stoga se može zaključiti da oni imaju značajnu pa i vodeću ulogu u promociji. Istovremeno, autor je istraživanjem došao do zaključka da su odnosi s javnošću kao kategorija nedovoljno prepoznati i bilo bi nužno izraditi jedinstveni model odnosa s javnošću i prilagoditi uporabi u marketingu u turizmu.

Ključne riječi

odnosi s javnošću; turistička destinacija; promocija; marketing; Hrvatska

Hrčak ID:

43445

URI

https://hrcak.srce.hr/43445

Datum izdavanja:

18.5.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 30.691 *