hrcak mascot   Srce   HID

Preliminary communication

KVALITETA NASTAVE NA FAKULTETU

Ladislav Bognar ; Učiteljski fakultet, Osijek, Hrvatska
Snježana Kragulj ; Učiteljski fakultet, Osijek, Hrvatska

Fulltext: croatian, pdf (278 KB) pages 169-182 downloads: 2.653* cite
APA 6th Edition
Bognar, L. & Kragulj, S. (2010). KVALITETA NASTAVE NA FAKULTETU. Život i škola, LVI (24), 169-182. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/63284
MLA 8th Edition
Bognar, Ladislav and Snježana Kragulj. "KVALITETA NASTAVE NA FAKULTETU." Život i škola, vol. LVI, no. 24, 2010, pp. 169-182. https://hrcak.srce.hr/63284. Accessed 1 Apr. 2020.
Chicago 17th Edition
Bognar, Ladislav and Snježana Kragulj. "KVALITETA NASTAVE NA FAKULTETU." Život i škola LVI, no. 24 (2010): 169-182. https://hrcak.srce.hr/63284
Harvard
Bognar, L., and Kragulj, S. (2010). 'KVALITETA NASTAVE NA FAKULTETU', Život i škola, LVI(24), pp. 169-182. Available at: https://hrcak.srce.hr/63284 (Accessed 01 April 2020)
Vancouver
Bognar L, Kragulj S. KVALITETA NASTAVE NA FAKULTETU. Život i škola [Internet]. 2010 [cited 2020 April 01];LVI(24):169-182. Available from: https://hrcak.srce.hr/63284
IEEE
L. Bognar and S. Kragulj, "KVALITETA NASTAVE NA FAKULTETU", Život i škola, vol.LVI, no. 24, pp. 169-182, 2010. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/63284. [Accessed: 01 April 2020]

Abstracts
U radu se daje uvid u kvalitetu nastave na fakultetu. Uočava se da su studenti nezadovoljni nastavom u učionicama u kojima se izvodi uglavnom frontalna predavačka nastava. Autori uz objašnjavanje stanja, nude i prijedloge za realizaciju nastave koja bi studentima1 bila zanimljiva i uključivala i same studente u njezinu realizaciju. Studentski komentari na nastavu prikupljeni su analizom natpisa na zidovima učionica i studentskom anketom provedenom u akademskoj 2009./2010. godini. Uočeno je da se natpisi na zidu
javljaju kao reakcija na nekvalitetnu predavačku nastavu jer se i javljaju u učionicama namijenjenim takvoj nastavi. Autori smatraju da frontalna nastava sama po sebi ne mora biti loša, ali je to didaktički zapušteno područje. Savjeti autora o uspješnijoj i kvalitetnijoj nastavi na fakultetu zato su usmjereni upravo tom vidu nastave i koncentrirani su na odgovore triju temeljnih pitanja koja su studenti označili u anketi kao bitne za kvalitetu nastave: Kako
usmeno izlaganje učiniti zanimljivim?, Kako aktivirati studente za vrijeme izlaganja? i Kako uspostaviti ugodno ozračje u nastavi?

Keywords
nastava na fakultetu; kvalitetna nastava; usmeno izlaganje; zanimljivost; aktivnost; ozračje

Hrčak ID: 63284

URI
https://hrcak.srce.hr/63284

[english]

Visits: 3.982 *