Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Nastavna metodika – teorijske osnove

Marko Pranjić orcid id orcid.org/0000-0001-7072-0300 ; Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 428 Kb

str. 123-139

preuzimanja: 5.856

citiraj


Sažetak

Polazeći od udomaćene teorije i prakse u hrvatskom odgojno-obrazovnom sustavu kao i u našoj znanstvenoj i stručnoj literaturi gdje je govor samo o predmetnoj metodici, odnosno metodici nastave pojedinoga predmeta, autor na osnovi suvremene metodičke literature argumentira razložnost govora i o nastavnoj metodici općenito, bez dodatnoga spominjanja pojedinoga predmeta. On ju vidi kao središnji postulat nastavničke naobrazbe i razlikuje ju od metodologije struke, ali i od predmetne metodike, definirajući ju kao sustavno promišljanje teorije i prakse nastave radi poboljšanja odgojno-obrazovnoga procesa. Na taj način, ne odbacujući postojeću praksu u nas, otvara vrata i novoj praksi za kojom postoji potreba, ali koja ima i dostatna teorijska i praktična uporišta u znanstvenoj literaturi.

Ključne riječi

predmetna metodika; nastavna metodika; nastavnička naobrazba

Hrčak ID:

80427

URI

https://hrcak.srce.hr/80427

Datum izdavanja:

23.4.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 7.802 *