Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Samoprocjena kompetentnosti učitelja za pedagoški rad s roditeljima

Maja Ljubetić ; Filozofski fakultet u Splitu
Suzana Zadro ; Filozofski fakultet u Splitu


Puni tekst: hrvatski pdf 244 Kb

str. 33-48

preuzimanja: 1.398

citiraj


Sažetak

Od suvremenog učitelja/učiteljice očekuju se različite kompetencije, pa tako i one vezane za kvalitetnu suradnju s roditeljima/obiteljima te pedagoško obrazovanje roditelja. S ciljem istraživanja razine učiteljske kompetencije u tom segmentu njihova pedagoškog djelovanja provedeno je pilot-istraživanje na uzorku od 85 učitelja/učiteljica zaposlenih u splitskim i kninskim osnovnim školama.
U radu su predstavljeni i interpretirani oni rezultati istraživanja koji se odnose na samoprocjenu učiteljske kompetencije za rad s roditeljima te oni koji se odnose na potrebu unaprjeđivanja učiteljskih kompetencija u tom području.
Dobiveni rezultati pokazali su nedostatnu kompetenciju učitelja za pedagoški rad s roditeljima te ukazali na manjkavosti sustava njihova osposobljavanja tijekom studija u tom području učiteljskoga pedagoškog djelovanja.

Ključne riječi

kompetencija; rad s roditeljima; učitelji; samoprocjena; osposobljavanje

Hrčak ID:

82588

URI

https://hrcak.srce.hr/82588

Datum izdavanja:

31.3.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.115 *