hrcak mascot   Srce   HID

Original scientific paper

UTJECAJ DETERMINIRAJUĆIH ČIMBENIKA NA IMIDŽ TURISTIČKE DESTINACIJE

Tanja Kesić
Marija Jakeljić

Fulltext: croatian, pdf (337 KB) pages 486-517 downloads: 1.221* cite
APA 6th Edition
Kesić, T. & Jakeljić, M. (2012). UTJECAJ DETERMINIRAJUĆIH ČIMBENIKA NA IMIDŽ TURISTIČKE DESTINACIJE. Ekonomski pregled, 63 (9-10), 486-517. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/89335
MLA 8th Edition
Kesić, Tanja and Marija Jakeljić. "UTJECAJ DETERMINIRAJUĆIH ČIMBENIKA NA IMIDŽ TURISTIČKE DESTINACIJE." Ekonomski pregled, vol. 63, no. 9-10, 2012, pp. 486-517. https://hrcak.srce.hr/89335. Accessed 21 Jan. 2020.
Chicago 17th Edition
Kesić, Tanja and Marija Jakeljić. "UTJECAJ DETERMINIRAJUĆIH ČIMBENIKA NA IMIDŽ TURISTIČKE DESTINACIJE." Ekonomski pregled 63, no. 9-10 (2012): 486-517. https://hrcak.srce.hr/89335
Harvard
Kesić, T., and Jakeljić, M. (2012). 'UTJECAJ DETERMINIRAJUĆIH ČIMBENIKA NA IMIDŽ TURISTIČKE DESTINACIJE', Ekonomski pregled, 63(9-10), pp. 486-517. Available at: https://hrcak.srce.hr/89335 (Accessed 21 January 2020)
Vancouver
Kesić T, Jakeljić M. UTJECAJ DETERMINIRAJUĆIH ČIMBENIKA NA IMIDŽ TURISTIČKE DESTINACIJE. Ekonomski pregled [Internet]. 2012 [cited 2020 January 21];63(9-10):486-517. Available from: https://hrcak.srce.hr/89335
IEEE
T. Kesić and M. Jakeljić, "UTJECAJ DETERMINIRAJUĆIH ČIMBENIKA NA IMIDŽ TURISTIČKE DESTINACIJE", Ekonomski pregled, vol.63, no. 9-10, pp. 486-517, 2012. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/89335. [Accessed: 21 January 2020]

Abstracts
Imidž turističke destinacije koncept je od univerzalne važnosti ukoliko turistička destinacija želi biti konkurentna na lokalnom ili globalnom tržištu. Stoga je svrha ovog rada utvrditi i testirati determinirajuće čimbenike imidža grada Splita kao turističke destinacije na uzorku inozemnih turista. Za postizanje ove svrhe koristilo se postojećim kompleksnim modelom koji je prilagođen specifičnostima istraživane destinacije. Klasična obilježja destinacije poput zanimljivih atrakcija, kvalitetne infrastrukture, educiranog osoblja ili srdačnih domaćina, više nisu dovoljna da bi se osiguralo uspješno pozicioniranje na turističkom tržištu. Stoga se koristi koncept destinacijskog imidža kako bi se destinacije diferencirale i zauzele jedinstvenu poziciju u svijesti potrošača te osigurale zadovoljstvo posjetom i lojalnost turističkoj destinaciji. U ovom je radu testiran model koji je preuzet iz literature (Baloglu i McCleary, 2009., te Beerli i Martin, 2004.), a u osnovi polazi od onih informacijsko-komunikacijskih, demografskih i motivacijskih čimbenika koji utječu na kognitivne i afektivne komponente imidža kao i na ukupni imidž destinacije.

Keywords
imidž turističke destinacije; determinirajući čimbenici imidža turističke destinacije; imidž grada Splita kao turističke destinacije

Hrčak ID: 89335

URI
https://hrcak.srce.hr/89335

[english]

Visits: 2.439 *