APA 6th Edition Festini, H. (2012). Frane Petrić o Empedoklu pjesniku: Petrić i Acastos, nastavak drugi. Prilozi za istraživanje hrvatske filozofske baštine, 38. (1 (75)), 79-83. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/94762
MLA 8th Edition Festini, Heda. "Frane Petrić o Empedoklu pjesniku: Petrić i Acastos, nastavak drugi." Prilozi za istraživanje hrvatske filozofske baštine, vol. 38., no. 1 (75), 2012, pp. 79-83. https://hrcak.srce.hr/94762. Accessed 20 Apr. 2021.
Chicago 17th Edition Festini, Heda. "Frane Petrić o Empedoklu pjesniku: Petrić i Acastos, nastavak drugi." Prilozi za istraživanje hrvatske filozofske baštine 38., no. 1 (75) (2012): 79-83. https://hrcak.srce.hr/94762
Harvard Festini, H. (2012). 'Frane Petrić o Empedoklu pjesniku: Petrić i Acastos, nastavak drugi', Prilozi za istraživanje hrvatske filozofske baštine, 38.(1 (75)), pp. 79-83. Available at: https://hrcak.srce.hr/94762 (Accessed 20 April 2021)
Vancouver Festini H. Frane Petrić o Empedoklu pjesniku: Petrić i Acastos, nastavak drugi. Prilozi za istraživanje hrvatske filozofske baštine [Internet]. 2012 [cited 2021 April 20];38.(1 (75)):79-83. Available from: https://hrcak.srce.hr/94762
IEEE H. Festini, "Frane Petrić o Empedoklu pjesniku: Petrić i Acastos, nastavak drugi", Prilozi za istraživanje hrvatske filozofske baštine, vol.38., no. 1 (75), pp. 79-83, 2012. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/94762. [Accessed: 20 April 2021]
Abstracts U članku se raspravlja o Petrićevoj kritici Aristotelove tvrdnje da Empedoklo nije pjesnik nego fiziolog, izloženoj u sedmoj knjizi La deca disputata (1586). Prema Petriću, Aristotel nije dokazao da Empedoklo nije bio oponašatelj. Uz to je forma, a ne materija ono što određuje pjesnika (i fiziologa), dok aristotelizam određuje Empedokla kao fiziologa upravo po materiji. Petrić također odbacuje Aristotelovu ocjenu da Empedoklo nije koristio pripovijedanje.
Kad se Petrićeva gledišta o Empedoklu pjesniku usporede s ranije definiranim modelima Platonove koncepcije o dobrome i lijepome, slijedi: 1. Petrić se zalaže za aristotelizaciju Platona kad insistira da je za pjesništvo ključna forma, a ne materija; 2. Petrić brani poučno pjesništvo zato što može poslužiti javnoj koristi, čime se potvrđuje njegova naklonost prema utilitarizmu.