Skip to the main content

Original scientific paper

Aktivnosti i društvene mreže u slobodnom vremenu mlađih tinejdžera

Marija Rattinger ; Bartol Kašić Elementary School, Zagreb, Croatia


Full text: english pdf 331 Kb

page 238-238

downloads: 1.802

cite

Full text: croatian pdf 331 Kb

page 222-237

downloads: 1.028

cite


Abstract

Slobodno vrijeme učenika je ono vrijeme koje im preostaje nakon svih školskih i obiteljskih obveza. Postoje različite mogućnosti njegovog provođenja i različite mogućnosti utjecaja na način njegovog provođenja ( Byrne i dr., 2006). Ovim se radom istražilo koliko mlađi tinejdžeri imaju slobodnog vremena, na koji način ga koriste, te koliko su online društvene mreže i na koji način zastupljene u slobodnom vremenu ispitivane populacije. Rezultati pokazuju da mlađi tinejdžeri imaju prosječno oko četiri sata slobodnog vremena dnevno, da je u tom vremenu 75% ispitanika uključeno u različite organizirane slobodne aktivnosti, te da 89% ispitanika ima profil na nekoj online društvenoj mreži i da oko trećinu svog slobodnog vremena provode u online aktivnostima. Unatoč velikom interesu za ovakav način druženja, većina ispitanika prednost daje druženju licem u lice. Rad ukazuje na potrebu organiziranja većeg broja aktivnosti na otvorenome koje uključuju druženje tinejdžera s vršnjacima i pridavanje veće pozornost odgoju i obrazovanju za medije.

Keywords

organizirane slobodnovremenske aktivnosti; online aktivnosti; profil

Hrčak ID:

187032

URI

https://hrcak.srce.hr/187032

Publication date:

30.6.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 4.932 *