Skip to the main content

Preliminary communication

ZADOVOLJSTVO KUPACA PROGRAMIMA VJERNOSTI U MALOPRODAJI

Radojka Kraljević ; Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, Hrvatska
Zrinka Filipović ; Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, Hrvatska
Milanka Zuber ; Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, Hrvatska


Full text: croatian pdf 1.082 Kb

page 147-159

downloads: 993

cite


Abstract

Programi vjernosti često su dio opsežne strategije odnosa s kupcima i predstavljaju dobar način za identifikaciju kupaca, koji donose veću
vrijednost od drugih, kao i zadržavanje istih. Osnovni cilj rada je prikazati utjecaj programa vjernosti u maloprodaji na zadovoljstvo potrošača. Provedbom anketnog istraživanja provjeravalo se na koji način potrošači iskazuju zadovoljstvo programima vjernosti u maloprodaji. Temeljem dobivenih rezultata (N =53) utvrđeno je da program vjernosti nije presudan čimbenik, dok su drugi čimbenici kao što su asortiman proizvoda, cijena, lokacija prodavaonice i odnos prema kupcu – članu programa vjernosti pokazali se kao najrelevantniji za zadovoljstvo potrošača.

Keywords

zadovoljstvo; potrošači; programi vjernosti

Hrčak ID:

189488

URI

https://hrcak.srce.hr/189488

Publication date:

16.10.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 2.162 *