Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.32909/kg.20.36.1

Upotreba proširene stvarnosti kako bi školski atlasi bili učenicima što prihvatljiviji

Nikola Yonov ; University of Architecture, Civil Engineering and Geodesy, Department of Photogrammetry and Cartography, bul. "Hristo Smirnenski" 1, 1046 g.k. Lozenets, Sofia, Bulgaria
Temenoujka Bandrova ; University of Architecture, Civil Engineering and Geodesy, Department of Photogrammetry and Cartography, bul. "Hristo Smirnenski" 1, 1046 g.k. Lozenets, Sofia, Bulgaria


Full text: croatian pdf 31.940 Kb

page 5-15

downloads: 62

cite

Full text: english pdf 31.940 Kb

page 4-14

downloads: 35

cite


Abstract

Tehnologija proširene stvarnosti (AR) daje kartografima moć da svojim korisnicima naprave atraktivnije i razumljivije kartografske proizvode. U našem smo istraživačkom eksperimentu primijenili tu novu tehnologiju na temelju papirnate verzije školskog atlasa iz geografije za 8. razred (15-godišnjaci). Eksperiment je proveden s učenicima 3. razreda (10 godina). Izazov je bio kako će mala djeca razumjeti komplicirane geografske informacije predstavljene u atlasu koristeći AR. Rezultati pokazuju da se učenici na ispravan način nose s informacijama i razumiju karte uz pomoć novopredočenih informacija. Interes djece je vrlo velik – traži se nastavak učenja i pokazuje interes prema načinu izrade atlasa AR tehnologijom. Evidentno je da nam predstavljena nova tehnologija omogućuje da učenicima različite dobi objasnimo teške geografske teme.

Keywords

proširena stvarnost, kartografija, školski atlas, istraživački eksperiment, čitanje karte

Hrčak ID:

271284

URI

https://hrcak.srce.hr/271284

Article data in other languages: english

Visits: 315 *