Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.32909/kg.20.36.1
Upotreba proširene stvarnosti kako bi školski atlasi bili učenicima što prihvatljiviji
Nikola Yonov
; Sveučilište za arhitekturu, građevinarstvo i geodeziju, Odjel za fotogrametriju i kartografiju, bul. "Hristo Smirnenski" 1, 1046 g.k. Lozenets, Sofija, Bugarska
Temenoujka Bandrova
; Sveučilište za arhitekturu, građevinarstvo i geodeziju, Odjel za fotogrametriju i kartografiju, bul. "Hristo Smirnenski" 1, 1046 g.k. Lozenets, Sofija, Bugarska
Sažetak
Tehnologija proširene stvarnosti (AR) daje kartografima moć da svojim korisnicima naprave atraktivnije i razumljivije kartografske proizvode. U našem smo istraživačkom eksperimentu primijenili tu novu tehnologiju na temelju papirnate verzije školskog atlasa iz geografije za 8. razred (15-godišnjaci). Eksperiment je proveden s učenicima 3. razreda (10 godina). Izazov je bio kako će mala djeca razumjeti komplicirane geografske informacije predstavljene u atlasu koristeći AR. Rezultati pokazuju da se učenici na ispravan način nose s informacijama i razumiju karte uz pomoć novopredočenih informacija. Interes djece je vrlo velik – traži se nastavak učenja i pokazuje interes prema načinu izrade atlasa AR tehnologijom. Evidentno je da nam predstavljena nova tehnologija omogućuje da učenicima različite dobi objasnimo teške geografske teme.
Ključne riječi
proširena stvarnost, kartografija, školski atlas, istraživački eksperiment, čitanje karte
Hrčak ID:
271284
URI
Posjeta: 249 *