Rezultati pretrage
Filtriraj prema
Nazivu časopisa
Anafora
2
Autoru
Vrsti članka
Ostalo
1
Jeziku
hrvatski
22
engleski
21
Ključnim riječima
storytelling
17
mediji
3
Medien
2
media
2
typology
2
Znanstvenom području
Znanstvenom polju
Književnost
10
Sociologija
10
Godini
2022
7
2020
5
2018
4
2021
4
2013
3
2010
2
2016
2
2017
2
2019
2
2023
2
Pronađeno 36 rezultata
hrv Priča ili story kao instrument ili mašna (de)humanizacije ili…
eng Narration or Story as an Instrument or Knot of (De)humanization or ...
Gajin, Igor
Anafora
Vol. VII, No. 2, 2020
U znanosti i nastavi humanističke orijentacije sve je vidljivija favorizacija kvantifikacije, mjerljivosti, birokratizirane organizacije sadržaja i neopozitivizma, neo u smislu statističke obradivosti podataka, čime se evidentno prati logika računalne prezentacije informacija (umjesto znanja), a preko toga kapitalističko discipliniranje i nadziranje Gorzovog „nematerijalnog rada“. Internetom, filozofijom mreže, hipertekstom i hiperinformacijskim overloadom fragmentirana, disperzirana i dekontekstualizirana digitalna kultura zaziva u teoriji i p...
Hrčak ID: 250584
eng Personalisation of learning through digital storytelling
Kaminskienė, Lina; Khetsuriani, Nano
Management
Vol. 24, No. 1, 2019
The article discusses curriculum management changes while trying to respond to the challenge of learning personalisation in the field of lower-secondary education in Lithuania. The paper investigates what transformations learning personalisation might bring into educational practices and how they change regular curriculum management practices starting from learning environment, new roles of teachers, combining individual and group work in the classroom environment and development of new learning scenarios. This article is based on the findings...
Hrčak ID: 221556
hrv Putovanje po Dalmaciji – Od Grand Toura do Storytellinga
ger Reisen in Dalmatien - Von der Grand Tour zum Storytelling (Zusammenfassung)
Šćerbe Haupt, Božidarka
Ethnologica Dalmatica
Vol. , No. 29, 2022
Putovanja su oduvijek privlačila ljude, a putopisci su nam približavali daleke krajeve. Trendovi u turizmu nas danas ponovo vraćaju k antropogiji i etnologiji, budući sada sami sebe pokušavamo pronaći i predstavit drugima kroz otkrivanje priča sakupljenih u prošlosti. One su tu, zapisane od samih početaka putovanja u naše krajeve. Kako su nekada davno strani putopisci otkrivali naše krajeve i zapisivali sve što vide, tako mi danas stranim turistima otkrivamo priče o nama samima, a one počivaju na onome što su nekada sakupili upravo ti strani, a...
Hrčak ID: 284017
hrv "Storytelling" na primjeru projekta "In Cultura Veritas"
Marković, Zrinka
Informatica museologica
Vol. , No. 51, 2020
Projekt In cultura veritas – razvojem atraktivne turističke destinacije do bolje valorizacije i održivog korištenja kulturne baštine počeo je 1. kolovoza 2018. i trajao do 30. studenog 2020. U projektu su sudjelovala tri hrvatska i tri slovenska partnera – Zagrebačka županija (ZŽ), koja je ujedno bila i vodeći partner, Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA), Muzejski dokumentacijski centar (MDC), Občina Šmarje pri Jelšah (OŠJ), Razvojna agencija Sotla (RAS) i Kmetijsko gozdarski zavod Maribor (KGZ-MB). Cilj projekta bio je razvoj nove turis...
Hrčak ID: 261796
hrv MOGUĆNOSTI BRENDIRANJA TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRINCIPIMA STORYTELLINGA
Madžar, Danijela; Šantić, Marko; Čečura, Magdalena
South Eastern European Journal of Communication
Vol. 4, No. 2, 2022
Moderni turisti putovanje počinju pretraživanjem informacija o destinaciji koju planiraju posjetiti, koje su dostupne putem interneta i društvenih mreža, ali i putem preporuka prijatelja koji su ranije posjetili određeno mjesto. Zahvaljujući pričama o turističkoj destinaciji, turisti na planirani put dolaze sa svojim željama i očekivanjima; iskusiti nešto posebno, čudesno ili edukativno. Ako turistička destinacija, smještaj ili usluga nemaju upečatljivu interpretaciju, ostat će nezapamćeni, a turist će ostati uskraćen za njihovu posebnost. Klju...
Hrčak ID: 295746
eng STORYTELLING – THE TOOL OF DESTINATION MANAGEMENT COMPANIES FOR CREATING AN EXTRAORDINARY EXPERIENCE IN FILM TOURISM
Matošević Radić, Mijana; Zubčić, Ante; Tomić, Ivana
DIEM
Vol. 6, No. 1, 2021
Experience-based industries, such as tourism, gain a competitive advantage when they create an extraordinary experience for their customers. Contemporary tourists prefer authentic experiences, acquisition of new knowledge and skills as well as participation in community activities. Therefore, they don’t want to consume only the products and services in the destination, but they are really interested in the story behind the tourist products. In film tourism, the story has a special role since it is a type of product that arises from the individu...
Hrčak ID: 261907
hrv DESTINACIJSKI MENADŽMENT U FUNKCIJI RAZVOJA KULTURNOG TURIZMA KONTINENTALNE HRVATSKE - PRIMJER DESTINACIJE KRIŽEVCI
eng
Golja, Tea; Lekić, Romana
Studia Polensia
Vol. 9, No. 1, 2020
Konkurentnost turističke destinacije definira se kao njezina
sposobnost da kreira i sustavno integrira turističke proizvode, odnosno
usluge i doživljaje više dodane vrijednosti. Razvoj destinacijskog
menadžmenta i strateško pozicioniranje kroz odabrane turističke
proizvode, odnosno doživljaje te upravljanje kako lancem vrijednosti
s jedne strane, tako i iskustvom posjetitelja s druge, su uvjeti bez kojih
se niti jedna destinacija ne može razviti. Turistički proizvod se formira
prvenstveno na destinacijskoj, a dijelom i na regionalno razi...
Hrčak ID: 246774
hrv Karta gornje doline Mara – pripovjedna karta
eng A Storytelling Map of the Upper Mara Valley
Ilies, Gabriela; Ilies, Marin
Kartografija i geoinformacije
Vol. 17, No. 30, 2018
Pripovjedne su karte sve popularnije među nastavnicima i trgovcima jer nude poticaje na inače neopipljivim mjestima ili uslugama. Zbog toga opipljivi objekt ‒ tiskana karta posreduje u procesu pripovijedanja. Ova je karta osmišljena kako bi se povećala iskustva turista tijekom aktivnosti na otvorenom u planinskom području s relativno pristupačnim infrastrukturama i slikovitim fizičkim značajkama: dolina Mara i Creasta Cocosului (Maramureș, Rumunjska). Glavna pitanja istraživanja usmjerena su na dizajn iskustva. Istraživanje se temelji na izradi...
Hrčak ID: 215097
eng Virtual exhibition A Chest Full of Digital Secrets
Antoš, Zvjezdana
Etnološka istraživanja
Vol. , No. 27, 2022
The virtual exhibition A Chest Full of Digital Secrets is available online since 15th October 2021 on
the website of the Ethnographic Museum (http://www.emz.hr/skrinja/) in Croatian and English.
The goal of this virtual exhibition is to acquaint the general public with a portion of Museum’s
holdings (chests) that has not been integrally exhibited until now, by means of developing new
educational content that would broaden the public’s knowledge about heritage. Digital technologies
are vital for the development of new museum practices, new...
Hrčak ID: 289702
hrv Utjecaj storytelling i marketinških kampanja na djecu: bihevioralnokomunikacijski aspekti
Biošić, Ivan; Biošić, Sandra
Communication Management Review
Vol. 04, No. 01, 2019
Djeca su nerijetko zaštitna lica marketinških kampanja poznatih brendova te se često pojavljuju u medijima. Postavlja se pitanje kako storytelling i marketinške kampanje utječu na djecu. Većinom su djeca i roditelji ciljna skupina kojoj se dobro oblikovanom pričom s integriranim edukativnim činjenicama želi približiti određena tema, rješenje problema ili navika. Djeca u globaliziranom i digitaliziranom svijetu svoje prve, svakodnevne, navike vrlo često stječu praćenjem medija, ali i u pozitivnim primjerima kampanja koje korištenjem storytelling...
Hrčak ID: 223675