Rezultati pretrage
Pronađeno 3 rezultata
hrv Nove stvarnosti i njihovi akteri. Kako i zašto nastaju riječi i tko je za to “kriv”
eng NEW REALITIES AND THEIR NAMES. HOW AND WHY WORDS ARE BORN AND WHO TO “BLAME”
Žanić, Ivo
Politička misao
Vol. 41, No. 1, 2004
U suvremenom svijetu masovni su mediji ključan faktor u procesima jezične inovacije i promjene. Nove riječi rezultat su prepoznavanja novih sadržaja stvarnosti ili novonastale javne osviještenosti o zatečenim pojavama u njoj. Novinar je u tome procesu središnji akter. On može biti posrednik, ako je nečiju jezičnu inovaciju prepoznao kao izražajno sugestivnu i/ili komunikacijski potrebnu, ili autor, u početku najčešće spontan kreativac, s vremenom svjestan promicatelj. Na primjeru nastanka, širenja i značenjskog profiliranja riječi tajkunara, be...
Hrčak ID: 22858
hrv PROSTORNO PLANIRANJE U FUNKCIJI ODRŽIVOSTI OTOKA KRKA
eng SPATIAL PLANNING AS THE FUNCTION OF SUSTAINABILITY OF THE ISLAND KRK
Krstinić Nižić, Marinela; Ivanović, Saša; Drpić, Danijel
Economic research - Ekonomska istraživanja
Vol. 22, No. 3, 2009
Procesi regionalnog prostornog planiranja i turizma su međusobno povezani i uvjetovani. Razvoj turizma definiran kroz masovnost zasigurno vodi u degradaciju prostora. Svako preizgrađeno područje (prostori za rekreaciju, betonirane plaže) će najvjerojatnije postati neatraktivno za turiste. U sklopu održivog razvoja otoka Krka potrebno je osigurati namjensko upravljanje resursima bazirano na novim principima kako bi se stvorili osnovni uvjeti za pretvaranje komparativnih prednosti u konkurentne. Rad poseban naglasak stavlja na dva osnovna resursa...
Hrčak ID: 47322
hrv Split: Grad po mjeri turista – apartmanizacija prostora
eng Split: A City For Tourist – Apartmentization Of Space (Summary)
Ivančić, Sanja
Ethnologica Dalmatica
Vol. , No. 29, 2022
Tekst otvara pitanja različitih viđenja i promišljanja baštinjenih vrijednosti grada Splita, sasvim neusklađenih između kulturne i turističke djelatnosti. U sintagmi kulturni turizam nasljeđe jest neophodna uporišna točka turističke destinacije, ali kulturi su obrisi grada daleko šireg opsega od onih iz turističke ponude.
Hrčak ID: 284016