hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Prediktivno upravljanje elektromotornim pogonom s elastičnošću i zračnošću u prijenosnom mehanizmu zasnovano na neizrazitom modelu procesa

Danijel Pavković
Ivan Petrović
Nedjeljko Perić

Puni tekst: engleski, pdf (734 KB) str. 5-11 preuzimanja: 1.848* citiraj
APA 6th Edition
Pavković, D., Petrović, I. i Perić, N. (2002). Fuzzy Model Predictive Control of Electrical Drives with Transmission Elasticity and Backlash. Automatika, 43 (1-2), 5-11. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/6670
MLA 8th Edition
Pavković, Danijel, et al. "Fuzzy Model Predictive Control of Electrical Drives with Transmission Elasticity and Backlash." Automatika, vol. 43, br. 1-2, 2002, str. 5-11. https://hrcak.srce.hr/6670. Citirano 23.10.2021.
Chicago 17th Edition
Pavković, Danijel, Ivan Petrović i Nedjeljko Perić. "Fuzzy Model Predictive Control of Electrical Drives with Transmission Elasticity and Backlash." Automatika 43, br. 1-2 (2002): 5-11. https://hrcak.srce.hr/6670
Harvard
Pavković, D., Petrović, I., i Perić, N. (2002). 'Fuzzy Model Predictive Control of Electrical Drives with Transmission Elasticity and Backlash', Automatika, 43(1-2), str. 5-11. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/6670 (Datum pristupa: 23.10.2021.)
Vancouver
Pavković D, Petrović I, Perić N. Fuzzy Model Predictive Control of Electrical Drives with Transmission Elasticity and Backlash. Automatika [Internet]. 2002 [pristupljeno 23.10.2021.];43(1-2):5-11. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/6670
IEEE
D. Pavković, I. Petrović i N. Perić, "Fuzzy Model Predictive Control of Electrical Drives with Transmission Elasticity and Backlash", Automatika, vol.43, br. 1-2, str. 5-11, 2002. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/6670. [Citirano: 23.10.2021.]

Sažetak
Predložena je strategija upravljanja elektromotornim pogonom s elastičnošću i zračnosću u prijenosnom mehanizmu zasnovana na primjeni poopćenog prediktivnog regulatora (GPC). Neizraziti model prema Takagiju i Sugenu primijenjen je za identifikaciju dvomasenog mehaničkog sustava s elastičnim prijenosnim mehanizmom, zračnošću i zanemarivim trenjem. Pretpostavlja se da je dostupno samo mjerenje na strani tereta. Kako poopćeni prediktivni regulator (GPC) zahtijeva linearni model za proračun optimalnog upravljačkog signala, neizraziti model prema Takagiju i Sugenu linearizira se primjenom trenutačne linearizacije u svakom koraku uzorkovanja. Ova strategija upravljanja uspoređena je potom s klasičnim poopćenim prediktivnim regulatorom zasnovanim na linearnom ARX modelu, simulacijom i eksperimentalno na laboratorijskom modelu elektromotornog pogona s elastičnošću i zračnosću u prijenosnom mehanizmu.

Ključne riječi
elektromotorni pogon; elestičnost prijenosnog mehanizma; zračnost; modelsko prediktivno upravljanje; Takagi-Sugenov neizraziti model

Hrčak ID: 6670

URI
https://hrcak.srce.hr/6670

[engleski]

Posjeta: 2.444 *