hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Orijentacija menadžera i poduzeća prema znanju kao pokretač poslovne uspješnosti

Jolanta Mazur ; Institute of International Management and Marketing Warsaw School of Economics (SGH)
Marianna Strzyżewska ; Institute of International Management and Marketing Warsaw School of Economics (SGH)

Puni tekst: engleski, pdf (122 KB) str. 189-204 preuzimanja: 660* citiraj
APA 6th Edition
Mazur, J. i Strzyżewska, M. (2010). Managers’ and companies’ knowledge orientation as business performance drivers. Market-Tržište, 22 (2), 189-204. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/67448
MLA 8th Edition
Mazur, Jolanta i Marianna Strzyżewska. "Managers’ and companies’ knowledge orientation as business performance drivers." Market-Tržište, vol. 22, br. 2, 2010, str. 189-204. https://hrcak.srce.hr/67448. Citirano 25.06.2019.
Chicago 17th Edition
Mazur, Jolanta i Marianna Strzyżewska. "Managers’ and companies’ knowledge orientation as business performance drivers." Market-Tržište 22, br. 2 (2010): 189-204. https://hrcak.srce.hr/67448
Harvard
Mazur, J., i Strzyżewska, M. (2010). 'Managers’ and companies’ knowledge orientation as business performance drivers', Market-Tržište, 22(2), str. 189-204. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/67448 (Datum pristupa: 25.06.2019.)
Vancouver
Mazur J, Strzyżewska M. Managers’ and companies’ knowledge orientation as business performance drivers. Market-Tržište [Internet]. 2010 [pristupljeno 25.06.2019.];22(2):189-204. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/67448
IEEE
J. Mazur i M. Strzyżewska, "Managers’ and companies’ knowledge orientation as business performance drivers", Market-Tržište, vol.22, br. 2, str. 189-204, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/67448. [Citirano: 25.06.2019.]

Sažetak
Mnogi autori znanje smatraju važnim izvorom održive konkurentske prednosti koja pospješuje poslovnu uspješnost poduzeća. Stoga je velik broj autora pokušao opisati ulogu znanja. No, bilo je znatno manje pokušaja da se ocijeni utjecaj aktivnosti i ponašanja u pogledu znanja na rezultate poslovanja poduzeća u različitim zemljama. Istovremeno, gotovo niti jedno istraživanje nije utvrdilo potpuni raspon mišljenja i uvjerenja koja bi pokazala stavove menadžera o aktivnostima povezanima sa znanjem unutar njihovih poduzeća. Ovaj rad istražuje odnose između mišljenja menadžera o znanju (orijentacija menadžera prema znanju), aktivnosti i ponašanja povezanih sa znanjem (orijentacija poduzeća prema znanju) i poslovne uspješnosti poduzeća u kontekstu srednje velikih poduzeća koja posluju u Poljskoj.

Ključne riječi
orijentacija menadžera prema znanju; orijentacija poduzeća prema znanju; poslovna uspješnost

Hrčak ID: 67448

URI
https://hrcak.srce.hr/67448

[engleski]

Posjeta: 1.009 *