Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Primjena proširenog Kalmanovog filtra za estimaciju stanja na podlozi

Jadranko Matuško
Ivan Petrović
Nedjeljko Perić


Puni tekst: engleski pdf 1.202 Kb

str. 59-65

preuzimanja: 2.465

citiraj


Sažetak

Kvalitetna estimacija sile trenja između automobilskog kotača i podloge ima veliki značaj u sustavima sigurnosti kod suvremenih automobila kao što su sustav kontrole proklizavanja (ABS), sustav upravljanja vučnom silom (TC) i sl. U svrhu estimacije sile trenja u ovom radu se koristi prošireni Kalmanov filtar kojem je dodan integralni član. Predložen je postupak odabira optimalnog pojačanja integralnog člana. Predloženi estimator je uspoređen s estimatorom stanja na podlozi zasnovanim na teoriji pasivnosti.

Ključne riječi

automobilske primjene; tehnike estimacije; Kalmanov filtar; sustav kontrole proklizavanja; mjerni softver

Hrčak ID:

6759

URI

https://hrcak.srce.hr/6759

Datum izdavanja:

3.12.2003.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.364 *