Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

PERCEPCIJA UČITELJA O KORIŠTENJU OBRAZOVNIH TEHNOLOGIJA U PROCESU POUČAVANJA

Suleyman Dogan ; Fatih University Faculty of Education, Department of Educational Sciences, and Yıldız Technical University Faculty of Sciences and Literature, Department of Humanities and Social Sciences


Puni tekst: engleski pdf 721 Kb

str. 297-309

preuzimanja: 3.127

citiraj


Sažetak

Tehnološki razvoji prilagođeni su i obrazovanju. Napredna obrazovna
oprema integrirana je u obrazovanje i učitelji je koriste u učionici. Cilj
ovog rada je utvrditi pozitivne i negativne učinke tehnološke opreme na učitelje.
U istraživanju je sudjelovalo 1014 slučajno odabranih učitelja osnovnih i srednjih, privatnih i državnih škola (Ženski spol N = 525, Muški spol N = 489) u Istanbulu. Podaci su prikupljeni upitnikom “Učiteljska percepcija obrazovnih tehnologija” koji je izradio autor. Upitnik ima 27 čestica. Podaci su analizirani statističkim računalnim programom. Dobiveni podaci ukazuju na to da je učiteljska primjena obrazovnih tehnologija tijekom školske godine vrlo efikasna i učitelji podupiru njihov intenzivni razvoj.

Ključne riječi

učitelji; poučavanje; percepcija; obrazovne tehnologije

Hrčak ID:

68274

URI

https://hrcak.srce.hr/68274

Datum izdavanja:

15.12.2010.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 5.190 *