Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

MEDIJ JEZIKA

Sead Alić ; Centar za filozofiju medija, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 412 Kb

str. 107-132

preuzimanja: 884

citiraj


Sažetak

Ovo istraživanje analizira jezik u njegovoj medijskoj dimenziji. Tekst
propituje sve aspekte jezičnih posredovanja – medijsku dimenziju jezika – njegovu ‘medijalnost’.
Tu medijalnost jezika tekst argumentira s primjerima egipatskog, židovskog, grčkog i zapadnoeuropskog iskustva, odnosno kroz analize stavova Heideggera, Benjamina, Gadamera, Grassija, Miščevića i drugih autora.
Rad pokazuje jezik kao medij napredovanja svijesti o posredničkoj ulozi samog jezika.
Tekst pokazuje snagu utjecaja jezika kojega koristimo, te koje su konzekvence različitih odnosa prema jeziku.
Tekst tvrdi da je upravo medijalnost ona dimenzija jezika koja otkriva bitnu filozofijsku dimenziju istinski filozofijskog propitivanja jezika.

Ključne riječi

jezik; medij; medijalnost, oralnost; pismo

Hrčak ID:

68498

URI

https://hrcak.srce.hr/68498

Datum izdavanja:

18.5.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.800 *