hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Mediji i spektakularizacija društvenog svijeta. Masmedijska produkcija »kulture slavnih«

Hajrudin Hromadžić ; Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (370 KB) str. 617-627 preuzimanja: 3.365* citiraj
APA 6th Edition
Hromadžić, H. (2010). Mediji i spektakularizacija društvenog svijeta. Masmedijska produkcija »kulture slavnih«. Filozofska istraživanja, 30 (4), 617-627. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/68566
MLA 8th Edition
Hromadžić, Hajrudin. "Mediji i spektakularizacija društvenog svijeta. Masmedijska produkcija »kulture slavnih«." Filozofska istraživanja, vol. 30, br. 4, 2010, str. 617-627. https://hrcak.srce.hr/68566. Citirano 28.03.2020.
Chicago 17th Edition
Hromadžić, Hajrudin. "Mediji i spektakularizacija društvenog svijeta. Masmedijska produkcija »kulture slavnih«." Filozofska istraživanja 30, br. 4 (2010): 617-627. https://hrcak.srce.hr/68566
Harvard
Hromadžić, H. (2010). 'Mediji i spektakularizacija društvenog svijeta. Masmedijska produkcija »kulture slavnih«', Filozofska istraživanja, 30(4), str. 617-627. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/68566 (Datum pristupa: 28.03.2020.)
Vancouver
Hromadžić H. Mediji i spektakularizacija društvenog svijeta. Masmedijska produkcija »kulture slavnih«. Filozofska istraživanja [Internet]. 2010 [pristupljeno 28.03.2020.];30(4):617-627. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/68566
IEEE
H. Hromadžić, "Mediji i spektakularizacija društvenog svijeta. Masmedijska produkcija »kulture slavnih«", Filozofska istraživanja, vol.30, br. 4, str. 617-627, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/68566. [Citirano: 28.03.2020.]

Sažetak
Tekst nudi prikaz povijesne uloge masovnih medija u produkciji društva spektakla i njezinoj recentnijoj inačici, tzv. celebrity culture (kultura slavnih), koja u sve većoj mjeri određuje i karakterizira suvremeno društvo kasne postmoderne. Nakon uvodne kontekstualizacije ključnog problema, tekstom su obuhvaćene klasične teze Frankfurtske škole kritičke teorije društva, posvećene utjecajima masovnih medija u produkciji masovne kulture, kao i Situacionistička internacionala, odnosno Debordov koncept društva spektakla. Posljednji, centralni dio teksta, bavi se medijski potpomognutom spektakularizacijom suvremenog društva i pokušava odgovoriti na pitanje što su razlozi i koji su interesi u pozadini takvog medijski konstruiranog svijeta.

Ključne riječi
»kultura slavnih«; masovni mediji; društvo spektakla

Hrčak ID: 68566

URI
https://hrcak.srce.hr/68566

[engleski]

Posjeta: 4.978 *