hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Djeca i mladi kao konzumenti masovnih medija. Etika i tržišne manipulacije potrebama mladih

Jasna Burić ; Hrvatska radiotelevizija, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (276 KB) str. 629-634 preuzimanja: 4.291* citiraj
APA 6th Edition
Burić, J. (2010). Djeca i mladi kao konzumenti masovnih medija. Etika i tržišne manipulacije potrebama mladih. Filozofska istraživanja, 30 (4), 629-634. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/68567
MLA 8th Edition
Burić, Jasna. "Djeca i mladi kao konzumenti masovnih medija. Etika i tržišne manipulacije potrebama mladih." Filozofska istraživanja, vol. 30, br. 4, 2010, str. 629-634. https://hrcak.srce.hr/68567. Citirano 29.03.2020.
Chicago 17th Edition
Burić, Jasna. "Djeca i mladi kao konzumenti masovnih medija. Etika i tržišne manipulacije potrebama mladih." Filozofska istraživanja 30, br. 4 (2010): 629-634. https://hrcak.srce.hr/68567
Harvard
Burić, J. (2010). 'Djeca i mladi kao konzumenti masovnih medija. Etika i tržišne manipulacije potrebama mladih', Filozofska istraživanja, 30(4), str. 629-634. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/68567 (Datum pristupa: 29.03.2020.)
Vancouver
Burić J. Djeca i mladi kao konzumenti masovnih medija. Etika i tržišne manipulacije potrebama mladih. Filozofska istraživanja [Internet]. 2010 [pristupljeno 29.03.2020.];30(4):629-634. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/68567
IEEE
J. Burić, "Djeca i mladi kao konzumenti masovnih medija. Etika i tržišne manipulacije potrebama mladih", Filozofska istraživanja, vol.30, br. 4, str. 629-634, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/68567. [Citirano: 29.03.2020.]

Sažetak
Tržište masovnih medija velikim je svojim dijelom okrenuto djeci i mladima. Sadržaji koji se nude mladima u masovnim medijima, nadilaze, u negativnome smislu, nekoć obrazovne i poticajne školske primjere edukativnih programa ili časopisa za djecu. U medijskome prostoru prevladavaju sadržaji koji vrijeđaju dostojanstvo mlade osobe, koji manipuliraju njihovim potrebama, te koji potiču mlade na izbor lišen svakih vrijednosti, gdje je sve relativno i ništa sigurno. Autorica propitkuje trendove u modernim medijima lišenima svake odgovornosti, obligacija i sankcija. Pokušava definirati značajke medija 21. stoljeća u kojima je čovjekkonzument zatočenik medijske moći i utjecaja te traga za istinskim etičkim obzirom i smislom u medijima koji neće preskočiti čovjeka i njegove potrebe.

Ključne riječi
mediji; masovni mediji; djeca; mladi; konzumerizam; etika

Hrčak ID: 68567

URI
https://hrcak.srce.hr/68567

[engleski]

Posjeta: 7.579 *