Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Karakteristike osobnosti brenda velikih sportskih događaja

Eva Čáslavová ; Department of Sport Management, Faculty of Physical Education and Sports, Charles University, Prague, the Czech Republic
Jana Petráčková ; Department of Sport Management, Faculty of Physical Education and Sports, Charles University, Prague, the Czech Republic


Puni tekst: engleski pdf 805 Kb

str. 91-106

preuzimanja: 2.171

citiraj


Sažetak

Ovaj članak predstavlja rezultate istraživanja osobina brenda velikih sportskih događaja kao što su FIFA nogometno svjetsko prvenstvo, biciklistička utrka Tour de France i ljetne Olimpijske igre. Autori su vrednovali karakteristike brenda svakoga od navedenih sportskih događaja kao skup ljudskih karakteristika povezanih s određenim brendom. U istraživanju je korištena metoda koju je standardizirala
američka autorica J. Aaker. U ovom su istraživanju vrednovane 42 osobine sportskoga brenda, podijeljene u 5 dimenzija. Rezultati dobiveni pomoću upitnika bili su detaljno statistički analizirani pri čemu je svaka karakteristika koja je formirala osnovnu dimenziju brenda bila opisana aritmetičkom sredinom, modom, standardnom devijacijom i koeficijentom asimetričnosti. Kao rezultat ovoga istraživanja predstavljene su karakteristike koje pozitivno opisuju, ali i one koje ne opisuju određeni brend natjecanja. Autori također predstavljaju prijedloge za daljnje marketinške akcije za svaki od sportskih brendova koje bi unaprijedili osobine brenda natjecanja i koje bi mogle koristiti u boljem razumijevanju s navijačima, gledateljima i ostalom publikom, u formiranju komunikacijske strategije te pri zajedničkom stvaranju vrijednosti brenda s publikom.

Ključne riječi

upravljanje brendom; strategija marketinga; sportski događaj

Hrčak ID:

69636

URI

https://hrcak.srce.hr/69636

Datum izdavanja:

27.6.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.059 *