hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

ELEMENTI PLANIRANJA DUGOROČNE STRATEGIJE RAZVOJA LUKE

Vlado Mezak
Ana Perić
Alen Jugović

Puni tekst: hrvatski, pdf (477 KB) str. 9-22 preuzimanja: 3.058* citiraj
APA 6th Edition
Mezak, V., Perić, A. i Jugović, A. (2006). ELEMENTI PLANIRANJA DUGOROČNE STRATEGIJE RAZVOJA LUKE. Pomorstvo, 20 (2), 9-22. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/6895
MLA 8th Edition
Mezak, Vlado, et al. "ELEMENTI PLANIRANJA DUGOROČNE STRATEGIJE RAZVOJA LUKE." Pomorstvo, vol. 20, br. 2, 2006, str. 9-22. https://hrcak.srce.hr/6895. Citirano 20.10.2019.
Chicago 17th Edition
Mezak, Vlado, Ana Perić i Alen Jugović. "ELEMENTI PLANIRANJA DUGOROČNE STRATEGIJE RAZVOJA LUKE." Pomorstvo 20, br. 2 (2006): 9-22. https://hrcak.srce.hr/6895
Harvard
Mezak, V., Perić, A., i Jugović, A. (2006). 'ELEMENTI PLANIRANJA DUGOROČNE STRATEGIJE RAZVOJA LUKE', Pomorstvo, 20(2), str. 9-22. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/6895 (Datum pristupa: 20.10.2019.)
Vancouver
Mezak V, Perić A, Jugović A. ELEMENTI PLANIRANJA DUGOROČNE STRATEGIJE RAZVOJA LUKE. Pomorstvo [Internet]. 2006 [pristupljeno 20.10.2019.];20(2):9-22. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/6895
IEEE
V. Mezak, A. Perić i A. Jugović, "ELEMENTI PLANIRANJA DUGOROČNE STRATEGIJE RAZVOJA LUKE", Pomorstvo, vol.20, br. 2, str. 9-22, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/6895. [Citirano: 20.10.2019.]

Sažetak
Cilj ovoga rada je ukazati na važnost i značaj planiranja dugoročne strategije razvoja luke, kako bi se uz minimalno uložene resurse i potencijale (proizvodne, uslužne, ljudske, financijske) proizveli maksimalni učinci i posljedično tome doprinijelo permanentnom rastu i razvoju cijelog poslovnog sustava, donošenjem optimalnih kratkoročnih i dugoročnih odluka. Definiranje vizije i misije luke okvir su za postavljanje strateških ciljeva, a time i determiniranja poslovne politike kao i njene implementacije. Shvaćanje konkurencije presudno je za uspješan razvoj strategije, koja će biti uspješnija ako se usmjeri na slabosti konkurencije i izbje¬gavanje njihove prednosti. Zato je bitno definirati postojeće i potencijalne konkurente te njihove prednosti i nedostatke usporediti s vlastitima. Prave prilike i prijetnje za poslovanje ponekad dolaze izvan domicilne industrijske/gospodarske grane, stoga je potrebno pozorno analizirati okružje luke. Nakon analize konkurencije i okružja luke moguće je pristupiti izradi SWOT matrice koja će objediniti sve spoznaje i dati prijedloge strategije temeljene na analizi obrađenih unutarnjih i vanjskih čimbenika.

Ključne riječi
strateško planiranje; strategija; luka; SWOT matrica

Hrčak ID: 6895

URI
https://hrcak.srce.hr/6895

[engleski]

Posjeta: 3.757 *