hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Jezik hrvatskih reklamnih poruka

Bernarda Kelava ; Filozofski fakultet Osijek

Puni tekst: hrvatski, pdf (67 KB) str. 75-82 preuzimanja: 3.658* citiraj
APA 6th Edition
Kelava, B. (2009). Jezik hrvatskih reklamnih poruka. Hrvatistika, 3. (3.), 75-82. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/70075
MLA 8th Edition
Kelava, Bernarda. "Jezik hrvatskih reklamnih poruka." Hrvatistika, vol. 3., br. 3., 2009, str. 75-82. https://hrcak.srce.hr/70075. Citirano 20.09.2020.
Chicago 17th Edition
Kelava, Bernarda. "Jezik hrvatskih reklamnih poruka." Hrvatistika 3., br. 3. (2009): 75-82. https://hrcak.srce.hr/70075
Harvard
Kelava, B. (2009). 'Jezik hrvatskih reklamnih poruka', Hrvatistika, 3.(3.), str. 75-82. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/70075 (Datum pristupa: 20.09.2020.)
Vancouver
Kelava B. Jezik hrvatskih reklamnih poruka. Hrvatistika [Internet]. 2009 [pristupljeno 20.09.2020.];3.(3.):75-82. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/70075
IEEE
B. Kelava, "Jezik hrvatskih reklamnih poruka", Hrvatistika, vol.3., br. 3., str. 75-82, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/70075. [Citirano: 20.09.2020.]

Sažetak
U radu se donosi pregled karakterističnih jezičnih funkcija reklamnih poruka raznih medija, s naglaskom na one usmjerene hrvatskim potrošačima.

Ključne riječi
funkcionalni stil; standardni jezik; marketing; reklame

Hrčak ID: 70075

URI
https://hrcak.srce.hr/70075

Posjeta: 4.656 *