hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Jezična obilježja reklamnih letaka

Tamara Damjanović

Puni tekst: hrvatski, pdf (74 KB) str. 83-91 preuzimanja: 746* citiraj
APA 6th Edition
Damjanović, T. (2009). Jezična obilježja reklamnih letaka. Hrvatistika, 3. (3.), 83-91. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/70076
MLA 8th Edition
Damjanović, Tamara. "Jezična obilježja reklamnih letaka." Hrvatistika, vol. 3., br. 3., 2009, str. 83-91. https://hrcak.srce.hr/70076. Citirano 25.09.2020.
Chicago 17th Edition
Damjanović, Tamara. "Jezična obilježja reklamnih letaka." Hrvatistika 3., br. 3. (2009): 83-91. https://hrcak.srce.hr/70076
Harvard
Damjanović, T. (2009). 'Jezična obilježja reklamnih letaka', Hrvatistika, 3.(3.), str. 83-91. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/70076 (Datum pristupa: 25.09.2020.)
Vancouver
Damjanović T. Jezična obilježja reklamnih letaka. Hrvatistika [Internet]. 2009 [pristupljeno 25.09.2020.];3.(3.):83-91. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/70076
IEEE
T. Damjanović, "Jezična obilježja reklamnih letaka", Hrvatistika, vol.3., br. 3., str. 83-91, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/70076. [Citirano: 25.09.2020.]

Sažetak
U radu su prikazana neka od jezičnih obilježja reklamnih letaka s
obzirom na razinu leksikologije, tj. pokušava se odgovoriti na pitanje gdje je mjesto reklamnih letaka u stilovima hrvatskoga jezika. Također, navodi se gdje se najčešće griješi na razini pravopisa te zašto je semantika jezična grana koju je vrlo teško normirati. Sve su razine potkrijepljene primjerima s različitih reklamnih letaka i kataloga.

Ključne riječi
funkcionalni stilovi; standardni jezik; marketing; reklame; letci

Hrčak ID: 70076

URI
https://hrcak.srce.hr/70076

Posjeta: 1.162 *