hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Correlation Between Phonological Variables and Reading Ability

Draženka Blaži ; Odsjek za logopediju, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Iva Buzdum
Marijana Kozarić-Ciković ; Osnovna škola Josipa Zorića, Dugo Selo

Puni tekst: hrvatski, pdf (166 KB) str. 14-25 preuzimanja: 2.376* citiraj
APA 6th Edition
Blaži, D., Buzdum, I. i Kozarić-Ciković, M. (2011). Povezanost uspješnosti vještine čitanja s nekim aspektima fonološkog razvoja. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 47 (2), 14-25. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/70277
MLA 8th Edition
Blaži, Draženka, et al. "Povezanost uspješnosti vještine čitanja s nekim aspektima fonološkog razvoja." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 47, br. 2, 2011, str. 14-25. https://hrcak.srce.hr/70277. Citirano 07.12.2019.
Chicago 17th Edition
Blaži, Draženka, Iva Buzdum i Marijana Kozarić-Ciković. "Povezanost uspješnosti vještine čitanja s nekim aspektima fonološkog razvoja." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 47, br. 2 (2011): 14-25. https://hrcak.srce.hr/70277
Harvard
Blaži, D., Buzdum, I., i Kozarić-Ciković, M. (2011). 'Povezanost uspješnosti vještine čitanja s nekim aspektima fonološkog razvoja', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 47(2), str. 14-25. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/70277 (Datum pristupa: 07.12.2019.)
Vancouver
Blaži D, Buzdum I, Kozarić-Ciković M. Povezanost uspješnosti vještine čitanja s nekim aspektima fonološkog razvoja. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 2011 [pristupljeno 07.12.2019.];47(2):14-25. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/70277
IEEE
D. Blaži, I. Buzdum i M. Kozarić-Ciković, "Povezanost uspješnosti vještine čitanja s nekim aspektima fonološkog razvoja", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.47, br. 2, str. 14-25, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/70277. [Citirano: 07.12.2019.]

Sažetak
Correlation between phonological variables and reading ability was examined on sample of 36 examinee of 2nd grade students of the regular elementary school. Phonological variables included in the examination are: voice articulation, words and logatomes repeating, consonant deleating, and voice analysis and synthesis. Reading ability was examined with text for 2nd grade of elementary school. It was expected to find corelation between reading ability and phonological variables. With statistical analysis of the results, it was obtained that reading ability does not correlate significantly with ability of voice articulation and voice analysis, but there is significant correlation between reading ability and variables: repetition of words and logatomes, phoneme deleting and voice synthesis.

Ključne riječi
phonological development; reading ability; 2nd grade of elementary school students

Hrčak ID: 70277

URI
https://hrcak.srce.hr/70277

[hrvatski]

Posjeta: 3.139 *