Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Utjecaj pokreta za odgoj u prirodi na razvoj paviljonske škole

Mia Roth-Čerina


Puni tekst: hrvatski pdf 1.887 Kb

str. 60-73

preuzimanja: 2.461

citiraj


Sažetak

U članku se analiziraju izvorišta pokreta za odgoj u prirodi koji doživljava zamah u pedagoškoj praksi prve polovice 20. stoljeća, te njegove implikacije na prostor u kojem se realizira obrazovni proces temeljen na filozofskim, pedagoškim, psihološkim i zdravstvenim premisama pokreta. Na europskim i hrvatskim primjerima se ilustrira geneza paviljonskog tipa škola, koji je karakterističan za obrazovne institucije u kojima je pedagoški proces temeljen na postavkama pokreta za odgoj u prirodi, utjecaj na arhitekturu škola između dva svjetska rata te relacija prema aktualnim tendencijama u međuratnoj europskoj arhitekturi.

Ključne riječi

paviljonska škola; pokret za odgoj u prirodi; škola na otvorenom

Hrčak ID:

70353

URI

https://hrcak.srce.hr/70353

Datum izdavanja:

15.6.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.705 *