hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Putnički parobrod i ciparski modernizam, 1930.-1970.

Marko Kiessel
Asu Tozan

Puni tekst: hrvatski, pdf (2 MB) str. 214-227 preuzimanja: 598* citiraj
APA 6th Edition
Kiessel, M. i Tozan, A. (2011). Putnički parobrod i ciparski modernizam, 1930.-1970.. Prostor, 19 (1(41)), 214-227. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/70369
MLA 8th Edition
Kiessel, Marko i Asu Tozan. "Putnički parobrod i ciparski modernizam, 1930.-1970.." Prostor, vol. 19, br. 1(41), 2011, str. 214-227. https://hrcak.srce.hr/70369. Citirano 14.06.2021.
Chicago 17th Edition
Kiessel, Marko i Asu Tozan. "Putnički parobrod i ciparski modernizam, 1930.-1970.." Prostor 19, br. 1(41) (2011): 214-227. https://hrcak.srce.hr/70369
Harvard
Kiessel, M., i Tozan, A. (2011). 'Putnički parobrod i ciparski modernizam, 1930.-1970.', Prostor, 19(1(41)), str. 214-227. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/70369 (Datum pristupa: 14.06.2021.)
Vancouver
Kiessel M, Tozan A. Putnički parobrod i ciparski modernizam, 1930.-1970.. Prostor [Internet]. 2011 [pristupljeno 14.06.2021.];19(1(41)):214-227. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/70369
IEEE
M. Kiessel i A. Tozan, "Putnički parobrod i ciparski modernizam, 1930.-1970.", Prostor, vol.19, br. 1(41), str. 214-227, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/70369. [Citirano: 14.06.2021.]
Puni tekst: engleski, pdf (2 MB) str. 214-227 preuzimanja: 266* citiraj
APA 6th Edition
Kiessel, M. i Tozan, A. (2011). The Passenger Steamer and Cypriot Modernism, 1930-1970. Prostor, 19 (1(41)), 214-227. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/70369
MLA 8th Edition
Kiessel, Marko i Asu Tozan. "The Passenger Steamer and Cypriot Modernism, 1930-1970." Prostor, vol. 19, br. 1(41), 2011, str. 214-227. https://hrcak.srce.hr/70369. Citirano 14.06.2021.
Chicago 17th Edition
Kiessel, Marko i Asu Tozan. "The Passenger Steamer and Cypriot Modernism, 1930-1970." Prostor 19, br. 1(41) (2011): 214-227. https://hrcak.srce.hr/70369
Harvard
Kiessel, M., i Tozan, A. (2011). 'The Passenger Steamer and Cypriot Modernism, 1930-1970', Prostor, 19(1(41)), str. 214-227. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/70369 (Datum pristupa: 14.06.2021.)
Vancouver
Kiessel M, Tozan A. The Passenger Steamer and Cypriot Modernism, 1930-1970. Prostor [Internet]. 2011 [pristupljeno 14.06.2021.];19(1(41)):214-227. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/70369
IEEE
M. Kiessel i A. Tozan, "The Passenger Steamer and Cypriot Modernism, 1930-1970", Prostor, vol.19, br. 1(41), str. 214-227, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/70369. [Citirano: 14.06.2021.]

Sažetak
Primjena motiva broda konstantna je pojava u modernoj arhitekturi od 1920-ih godina. U ovom se članku po prvi puta analizira značenje motiva broda u ciparskom modernizmu oslanjajući se na semiotičku studiju Gerta Kählera o motivu parobroda (Dampfermotiv). Motivi broda se na većini građevina koriste za stvaranje futurističkog ili dekorativnog dojma, dok je malo onih koji asociraju na putnički parobrod upućujući na metafore zajednice i spašavanja/liječenja.

Ključne riječi
Cipar; moderna arhitektura; motivi broda

Hrčak ID: 70369

URI
https://hrcak.srce.hr/70369

[engleski]

Posjeta: 1.200 *