APA 6th Edition Dukić, D. (2011). E-LEARNING: PERCEPTIONS OF STUDENTS AT THE JOSIP JURAJ STROSSMAYER UNIVERSITY OF OSIJEK. Informatologia, 44 (2), 94-100. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/70969
MLA 8th Edition Dukić, Darko. "E-LEARNING: PERCEPTIONS OF STUDENTS AT THE JOSIP JURAJ STROSSMAYER UNIVERSITY OF OSIJEK." Informatologia, vol. 44, br. 2, 2011, str. 94-100. https://hrcak.srce.hr/70969. Citirano 18.04.2021.
Chicago 17th Edition Dukić, Darko. "E-LEARNING: PERCEPTIONS OF STUDENTS AT THE JOSIP JURAJ STROSSMAYER UNIVERSITY OF OSIJEK." Informatologia 44, br. 2 (2011): 94-100. https://hrcak.srce.hr/70969
Harvard Dukić, D. (2011). 'E-LEARNING: PERCEPTIONS OF STUDENTS AT THE JOSIP JURAJ STROSSMAYER UNIVERSITY OF OSIJEK', Informatologia, 44(2), str. 94-100. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/70969 (Datum pristupa: 18.04.2021.)
Vancouver Dukić D. E-LEARNING: PERCEPTIONS OF STUDENTS AT THE JOSIP JURAJ STROSSMAYER UNIVERSITY OF OSIJEK. Informatologia [Internet]. 2011 [pristupljeno 18.04.2021.];44(2):94-100. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/70969
IEEE D. Dukić, "E-LEARNING: PERCEPTIONS OF STUDENTS AT THE JOSIP JURAJ STROSSMAYER UNIVERSITY OF OSIJEK", Informatologia, vol.44, br. 2, str. 94-100, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/70969. [Citirano: 18.04.2021.]
Sažetak E-learning sve je zastupljeniji na hrvatskim sveučilištima. Njegovom implementacijom u sustavu visokog obrazovanja nastoji se unaprijediti proces studiranja te u tom segmentu napraviti značajniji iskorak Republike Hrvatske prema informacijskom društvu i društvu znanja. Pri tome jedan od najvećih problema predstavlja neujednačenost u dosezima uvođenja e-learninga, što se neposredno odražava na stupanj njegovog prihvaćanja među studentskom populacijom. Naime, dok pojedini fakulteti, poglavito oni koji izvode studije iz područja informacijskih i računalnih znanosti, već u velikoj mjeri primjenjuju taj suvremeni koncept učenja i poučavanja, na drugima tek započinju zaživljavati neke njegove osnovne forme. U sustavu hrvatskog visokog obrazovanja još uvijek nije na adekvatan način istraženo kako studenti percipiraju e-learning, odnosno koliko je on među njima akceptiran. Bez obuhvatne analize tog aspekta nije moguće u potpunosti iskoristiti sve njegove potencijale i pravilno oblikovati buduće razvojne strategije. Ovim radom nastojalo se barem u određenoj mjeri popuniti tu prazninu. U analizi su korištene odgovarajuće metode deskriptivne i inferencijalne statistike.