hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

E-UČENJE: PERCEPCIJA STUDENATA SVEUČILIŠTA JOSIPA JURJA STROSSMAYERA U OSIJEKU

Darko Dukić ; Odjel za fiziku, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska

Puni tekst: engleski, pdf (282 KB) str. 94-100 preuzimanja: 766* citiraj
APA 6th Edition
Dukić, D. (2011). E-LEARNING: PERCEPTIONS OF STUDENTS AT THE JOSIP JURAJ STROSSMAYER UNIVERSITY OF OSIJEK. Informatologia, 44 (2), 94-100. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/70969
MLA 8th Edition
Dukić, Darko. "E-LEARNING: PERCEPTIONS OF STUDENTS AT THE JOSIP JURAJ STROSSMAYER UNIVERSITY OF OSIJEK." Informatologia, vol. 44, br. 2, 2011, str. 94-100. https://hrcak.srce.hr/70969. Citirano 19.10.2019.
Chicago 17th Edition
Dukić, Darko. "E-LEARNING: PERCEPTIONS OF STUDENTS AT THE JOSIP JURAJ STROSSMAYER UNIVERSITY OF OSIJEK." Informatologia 44, br. 2 (2011): 94-100. https://hrcak.srce.hr/70969
Harvard
Dukić, D. (2011). 'E-LEARNING: PERCEPTIONS OF STUDENTS AT THE JOSIP JURAJ STROSSMAYER UNIVERSITY OF OSIJEK', Informatologia, 44(2), str. 94-100. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/70969 (Datum pristupa: 19.10.2019.)
Vancouver
Dukić D. E-LEARNING: PERCEPTIONS OF STUDENTS AT THE JOSIP JURAJ STROSSMAYER UNIVERSITY OF OSIJEK. Informatologia [Internet]. 2011 [pristupljeno 19.10.2019.];44(2):94-100. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/70969
IEEE
D. Dukić, "E-LEARNING: PERCEPTIONS OF STUDENTS AT THE JOSIP JURAJ STROSSMAYER UNIVERSITY OF OSIJEK", Informatologia, vol.44, br. 2, str. 94-100, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/70969. [Citirano: 19.10.2019.]

Sažetak
E-learning sve je zastupljeniji na hrvatskim sveučilištima. Njegovom implementacijom u sustavu visokog obrazovanja nastoji se unaprijediti proces studiranja te u tom segmentu napraviti značajniji iskorak Republike Hrvatske prema informacijskom društvu i društvu znanja. Pri tome jedan od najvećih problema predstavlja neujednačenost u dosezima uvođenja e-learninga, što se neposredno odražava na stupanj njegovog prihvaćanja među studentskom populacijom. Naime, dok pojedini fakulteti, poglavito oni koji izvode studije iz područja informacijskih i računalnih znanosti, već u velikoj mjeri primjenjuju taj suvremeni koncept učenja i poučavanja, na drugima tek započinju zaživljavati neke njegove osnovne forme. U sustavu hrvatskog visokog obrazovanja još uvijek nije na adekvatan način istraženo kako studenti percipiraju e-learning, odnosno koliko je on među njima akceptiran. Bez obuhvatne analize tog aspekta nije moguće u potpunosti iskoristiti sve njegove potencijale i pravilno oblikovati buduće razvojne strategije. Ovim radom nastojalo se barem u određenoj mjeri popuniti tu prazninu. U analizi su korištene odgovarajuće metode deskriptivne i inferencijalne statistike.

Ključne riječi
e-učenje; percepcija studenata; prihvaćanje e-učenja; prednosti i nedostaci upotrebe; metode deskriptivne i inferencijalne statistike

Hrčak ID: 70969

URI
https://hrcak.srce.hr/70969

[engleski]

Posjeta: 1.273 *