Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

E-UČENJE: PERCEPCIJA STUDENATA SVEUČILIŠTA JOSIPA JURJA STROSSMAYERA U OSIJEKU

Darko Dukić ; Odjel za fiziku, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 282 Kb

str. 94-100

preuzimanja: 1.119

citiraj


Sažetak

E-learning sve je zastupljeniji na hrvatskim sveučilištima. Njegovom implementacijom u sustavu visokog obrazovanja nastoji se unaprijediti proces studiranja te u tom segmentu napraviti značajniji iskorak Republike Hrvatske prema informacijskom društvu i društvu znanja. Pri tome jedan od najvećih problema predstavlja neujednačenost u dosezima uvođenja e-learninga, što se neposredno odražava na stupanj njegovog prihvaćanja među studentskom populacijom. Naime, dok pojedini fakulteti, poglavito oni koji izvode studije iz područja informacijskih i računalnih znanosti, već u velikoj mjeri primjenjuju taj suvremeni koncept učenja i poučavanja, na drugima tek započinju zaživljavati neke njegove osnovne forme. U sustavu hrvatskog visokog obrazovanja još uvijek nije na adekvatan način istraženo kako studenti percipiraju e-learning, odnosno koliko je on među njima akceptiran. Bez obuhvatne analize tog aspekta nije moguće u potpunosti iskoristiti sve njegove potencijale i pravilno oblikovati buduće razvojne strategije. Ovim radom nastojalo se barem u određenoj mjeri popuniti tu prazninu. U analizi su korištene odgovarajuće metode deskriptivne i inferencijalne statistike.

Ključne riječi

e-učenje; percepcija studenata; prihvaćanje e-učenja; prednosti i nedostaci upotrebe; metode deskriptivne i inferencijalne statistike

Hrčak ID:

70969

URI

https://hrcak.srce.hr/70969

Datum izdavanja:

30.6.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.277 *