hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

UČENJE NA DALJINU I KVALITETA KOMUNIKACIJE

Matjaž Duh ; Pedagoški fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
Marjan Krašna ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija

Puni tekst: engleski, pdf (311 KB) str. 131-136 preuzimanja: 763* citiraj
APA 6th Edition
Duh, M. i Krašna, M. (2011). DISTANCE LEARNING - COMMUNICATION QUALITY. Informatologia, 44 (2), 131-136. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/70974
MLA 8th Edition
Duh, Matjaž i Marjan Krašna. "DISTANCE LEARNING - COMMUNICATION QUALITY." Informatologia, vol. 44, br. 2, 2011, str. 131-136. https://hrcak.srce.hr/70974. Citirano 22.10.2019.
Chicago 17th Edition
Duh, Matjaž i Marjan Krašna. "DISTANCE LEARNING - COMMUNICATION QUALITY." Informatologia 44, br. 2 (2011): 131-136. https://hrcak.srce.hr/70974
Harvard
Duh, M., i Krašna, M. (2011). 'DISTANCE LEARNING - COMMUNICATION QUALITY', Informatologia, 44(2), str. 131-136. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/70974 (Datum pristupa: 22.10.2019.)
Vancouver
Duh M, Krašna M. DISTANCE LEARNING - COMMUNICATION QUALITY. Informatologia [Internet]. 2011 [pristupljeno 22.10.2019.];44(2):131-136. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/70974
IEEE
M. Duh i M. Krašna, "DISTANCE LEARNING - COMMUNICATION QUALITY", Informatologia, vol.44, br. 2, str. 131-136, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/70974. [Citirano: 22.10.2019.]

Sažetak
Učenje na daljinu i upotreba e-gradiva je u nekoliko zadnjih godina u velikom zamahu. U Sloveniji su Europski socijalni sklad i Ministarstvo za školstvo i sport financirali više projekata radnih grupa i pojedinih autora, u kojima su nastale e-građe različite kvalitete. Autori u prilogu analiziraju različite aspekte komunikacije u suvremenim e-gradivima koje su dostupne korisnicima za obrazovanje po programu osnovne škole. Gradivo je analizirano posebno sa aspekta kvalitete i to: kvaliteta tehničke komunikacije, didaktičke komunikacije i vizualne komunikacije. Rezultati istraživanja ukazuju na to, da dolazi do poteškoća kod tehničke komunikacije zbog različitih sistema kod korisnika, a kao didaktički nedostatak evidentirana je lošija pokrivenost sa obrazovnim ciljevima. Kao problematične su se u velikoj mjeri pokazala vizualna rješenja e-građe.

Ključne riječi
materijal za e-učenje; kvaliteta komunikacije; vizualizacija

Hrčak ID: 70974

URI
https://hrcak.srce.hr/70974

[engleski]

Posjeta: 1.724 *