hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Uloga vladinih komunikacijskih strategija i kampanja u procesu pristupanja Europskoj Uniji – iskustva Češke, Poljske, Slovenije i Hrvatske

Božo Skoko   ORCID icon orcid.org/0000-0002-4028-7128 ; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Daniel Jurilj ; Stipić grupa d.o.o., Ventilatorska 24, 10250 Lučko, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (134 KB) str. 215-232 preuzimanja: 462* citiraj
APA 6th Edition
Skoko, B. i Jurilj, D. (2011). Uloga vladinih komunikacijskih strategija i kampanja u procesu pristupanja Europskoj Uniji – iskustva Češke, Poljske, Slovenije i Hrvatske. Politička misao, 48 (1), 215-232. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/71132
MLA 8th Edition
Skoko, Božo i Daniel Jurilj. "Uloga vladinih komunikacijskih strategija i kampanja u procesu pristupanja Europskoj Uniji – iskustva Češke, Poljske, Slovenije i Hrvatske." Politička misao, vol. 48, br. 1, 2011, str. 215-232. https://hrcak.srce.hr/71132. Citirano 18.11.2019.
Chicago 17th Edition
Skoko, Božo i Daniel Jurilj. "Uloga vladinih komunikacijskih strategija i kampanja u procesu pristupanja Europskoj Uniji – iskustva Češke, Poljske, Slovenije i Hrvatske." Politička misao 48, br. 1 (2011): 215-232. https://hrcak.srce.hr/71132
Harvard
Skoko, B., i Jurilj, D. (2011). 'Uloga vladinih komunikacijskih strategija i kampanja u procesu pristupanja Europskoj Uniji – iskustva Češke, Poljske, Slovenije i Hrvatske', Politička misao, 48(1), str. 215-232. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/71132 (Datum pristupa: 18.11.2019.)
Vancouver
Skoko B, Jurilj D. Uloga vladinih komunikacijskih strategija i kampanja u procesu pristupanja Europskoj Uniji – iskustva Češke, Poljske, Slovenije i Hrvatske. Politička misao [Internet]. 2011 [pristupljeno 18.11.2019.];48(1):215-232. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/71132
IEEE
B. Skoko i D. Jurilj, "Uloga vladinih komunikacijskih strategija i kampanja u procesu pristupanja Europskoj Uniji – iskustva Češke, Poljske, Slovenije i Hrvatske", Politička misao, vol.48, br. 1, str. 215-232, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/71132. [Citirano: 18.11.2019.]

Sažetak
Na putu prema punopravnom članstvu u Europskoj Uniji, nakon završetka
pristupnih pregovora, Hrvatska mora održati referendum na kojem će se hrvatski
građani izjasniti o ulasku Hrvatske u tu zajednicu. Kako bi hrvatski građani
upoznali prednosti članstva u EU-u te kako bi se utjecalo na javno mnijenje
da ishod referenduma bude pozitivan, Vlada Republike Hrvatske usvojila
je čak dvije komunikacijske strategije s ciljem informiranja hrvatskih građana
i pridobivanja potpore za svoju europsku politiku. Autori analiziraju prednosti
i nedostatke tih strategija komparirajući ih s iskustvima drugih europskih
država koje su uspješno prošle taj put te ukazuju na neiskorištene komunikacijske
mogućnosti.

Ključne riječi
Europska Unija; komunikacijska strategija; kampanja; referendum; Hrvatska

Hrčak ID: 71132

URI
https://hrcak.srce.hr/71132

[engleski]

Posjeta: 856 *