hrcak mascot   Srce   HID

Review article

Uloga vladinih komunikacijskih strategija i kampanja u procesu pristupanja Europskoj Uniji – iskustva Češke, Poljske, Slovenije i Hrvatske

Božo Skoko   ORCID icon orcid.org/0000-0002-4028-7128 ; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Daniel Jurilj ; Stipić grupa d.o.o., Ventilatorska 24, 10250 Lučko, Hrvatska

Fulltext: croatian, pdf (134 KB) pages 215-232 downloads: 576* cite
APA 6th Edition
Skoko, B. & Jurilj, D. (2011). Uloga vladinih komunikacijskih strategija i kampanja u procesu pristupanja Europskoj Uniji – iskustva Češke, Poljske, Slovenije i Hrvatske. Politička misao, 48 (1), 215-232. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/71132
MLA 8th Edition
Skoko, Božo and Daniel Jurilj. "Uloga vladinih komunikacijskih strategija i kampanja u procesu pristupanja Europskoj Uniji – iskustva Češke, Poljske, Slovenije i Hrvatske." Politička misao, vol. 48, no. 1, 2011, pp. 215-232. https://hrcak.srce.hr/71132. Accessed 19 Jun. 2021.
Chicago 17th Edition
Skoko, Božo and Daniel Jurilj. "Uloga vladinih komunikacijskih strategija i kampanja u procesu pristupanja Europskoj Uniji – iskustva Češke, Poljske, Slovenije i Hrvatske." Politička misao 48, no. 1 (2011): 215-232. https://hrcak.srce.hr/71132
Harvard
Skoko, B., and Jurilj, D. (2011). 'Uloga vladinih komunikacijskih strategija i kampanja u procesu pristupanja Europskoj Uniji – iskustva Češke, Poljske, Slovenije i Hrvatske', Politička misao, 48(1), pp. 215-232. Available at: https://hrcak.srce.hr/71132 (Accessed 19 June 2021)
Vancouver
Skoko B, Jurilj D. Uloga vladinih komunikacijskih strategija i kampanja u procesu pristupanja Europskoj Uniji – iskustva Češke, Poljske, Slovenije i Hrvatske. Politička misao [Internet]. 2011 [cited 2021 June 19];48(1):215-232. Available from: https://hrcak.srce.hr/71132
IEEE
B. Skoko and D. Jurilj, "Uloga vladinih komunikacijskih strategija i kampanja u procesu pristupanja Europskoj Uniji – iskustva Češke, Poljske, Slovenije i Hrvatske", Politička misao, vol.48, no. 1, pp. 215-232, 2011. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/71132. [Accessed: 19 June 2021]

Abstracts
Na putu prema punopravnom članstvu u Europskoj Uniji, nakon završetka
pristupnih pregovora, Hrvatska mora održati referendum na kojem će se hrvatski
građani izjasniti o ulasku Hrvatske u tu zajednicu. Kako bi hrvatski građani
upoznali prednosti članstva u EU-u te kako bi se utjecalo na javno mnijenje
da ishod referenduma bude pozitivan, Vlada Republike Hrvatske usvojila
je čak dvije komunikacijske strategije s ciljem informiranja hrvatskih građana
i pridobivanja potpore za svoju europsku politiku. Autori analiziraju prednosti
i nedostatke tih strategija komparirajući ih s iskustvima drugih europskih
država koje su uspješno prošle taj put te ukazuju na neiskorištene komunikacijske
mogućnosti.

Keywords
Europska Unija; komunikacijska strategija; kampanja; referendum; Hrvatska

Hrčak ID: 71132

URI
https://hrcak.srce.hr/71132

[english]

Visits: 1.117 *