hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Moderno marketinško doba u visokoobrazovnom sektoru

Andrijana Kos   ORCID icon orcid.org/0000-0002-1441-0321 ; Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, Hrvatska
Mirjana Trstenjak   ORCID icon orcid.org/0000-0001-9656-211X ; Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, Hrvatska
Ana Kralj ; Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, doc (2 MB) str. 42-47 preuzimanja: 816* citiraj
APA 6th Edition
Kos, A., Trstenjak, M. i Kralj, A. (2011). Moderno marketinško doba u visokoobrazovnom sektoru. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 2 (1), 42-47. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/71321
MLA 8th Edition
Kos, Andrijana, et al. "Moderno marketinško doba u visokoobrazovnom sektoru." Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, vol. 2, br. 1, 2011, str. 42-47. https://hrcak.srce.hr/71321. Citirano 09.07.2020.
Chicago 17th Edition
Kos, Andrijana, Mirjana Trstenjak i Ana Kralj. "Moderno marketinško doba u visokoobrazovnom sektoru." Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu 2, br. 1 (2011): 42-47. https://hrcak.srce.hr/71321
Harvard
Kos, A., Trstenjak, M., i Kralj, A. (2011). 'Moderno marketinško doba u visokoobrazovnom sektoru', Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 2(1), str. 42-47. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/71321 (Datum pristupa: 09.07.2020.)
Vancouver
Kos A, Trstenjak M, Kralj A. Moderno marketinško doba u visokoobrazovnom sektoru. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu [Internet]. 2011 [pristupljeno 09.07.2020.];2(1):42-47. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/71321
IEEE
A. Kos, M. Trstenjak i A. Kralj, "Moderno marketinško doba u visokoobrazovnom sektoru", Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, vol.2, br. 1, str. 42-47, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/71321. [Citirano: 09.07.2020.]

Sažetak
Uloga marketinga visokoobrazovnih ustanova je da promovira promjenu ponašanja ustanove na tržištu obrazovanja pošto one utječu na život ljudi iz lokalnih zajednica, na način života, te posebno na status u društvu. Dokazano je postojanje aspekata marketinga u visokoobrazovnoj ustanovi (proizvod, usluga, potrošači, cijena, distribucija, konkurencija), pa su pronađeni i moderni marketinški alati pomoću kojih se može doći do ciljanih skupina. Kao moderne marketinške alate visokoobrazovnih ustanova predstavljamo korištenje društvenih mreža (otvaranje profila ustanove), stvaranje baze podataka za mailing liste, probno studiranje. Sve to spada u upravljanje odnosima s korisnicima (engl. Customer Relationship Management - CRM) koji je svoje mjesto pronašao i izvan okvira poslovanja poduzeća usmjerenih potrošačima. Veliku ulogu u kreiranju komunikacije visokoobrazovnih ustanova i ciljne skupine imaju ljudski resursi

Ključne riječi
ciljne skupine; društvene mreže; komunikacija; mailing liste; marketing od usta-do-usta; visokoobrazovne ustanove

Hrčak ID: 71321

URI
https://hrcak.srce.hr/71321

Posjeta: 1.375 *