Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Moderno marketinško doba u visokoobrazovnom sektoru

Andrijana Kos orcid id orcid.org/0000-0002-1441-0321 ; Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, Hrvatska
Mirjana Trstenjak orcid id orcid.org/0000-0001-9656-211X ; Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, Hrvatska
Ana Kralj ; Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski doc 2.524 Kb

str. 42-47

preuzimanja: 1.058

citiraj


Sažetak

Uloga marketinga visokoobrazovnih ustanova je da promovira promjenu ponašanja ustanove na tržištu obrazovanja pošto one utječu na život ljudi iz lokalnih zajednica, na način života, te posebno na status u društvu. Dokazano je postojanje aspekata marketinga u visokoobrazovnoj ustanovi (proizvod, usluga, potrošači, cijena, distribucija, konkurencija), pa su pronađeni i moderni marketinški alati pomoću kojih se može doći do ciljanih skupina. Kao moderne marketinške alate visokoobrazovnih ustanova predstavljamo korištenje društvenih mreža (otvaranje profila ustanove), stvaranje baze podataka za mailing liste, probno studiranje. Sve to spada u upravljanje odnosima s korisnicima (engl. Customer Relationship Management - CRM) koji je svoje mjesto pronašao i izvan okvira poslovanja poduzeća usmjerenih potrošačima. Veliku ulogu u kreiranju komunikacije visokoobrazovnih ustanova i ciljne skupine imaju ljudski resursi

Ključne riječi

ciljne skupine; društvene mreže; komunikacija; mailing liste; marketing od usta-do-usta; visokoobrazovne ustanove

Hrčak ID:

71321

URI

https://hrcak.srce.hr/71321

Datum izdavanja:

30.6.2011.

Posjeta: 2.003 *